ساختمان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری قم افتتاح شد

ساختمان جدید مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان قم با هدف تسهیل حمایت از سرمایه‌گذاران و ارائه خدمات سرمایه‌گذاری با حضور وزیر اقتصاد افتتاح شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ساختمان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری قم افتتاح شد
شناسه : 84769 | انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، ساختمان جدید مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قم با هدف تسهیل حمایت از سرمایه‌گذاران و ارائه خدمات سرمایه‌گذاری با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی افتتاح شد.

این مرکز که در اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان قم مستقر است، با هدف پذیرش، تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی ایجاد شده و مرجع هماهنگی متقاضیان سرمایه‌گذاری خارجی در استان به شمار می‌رود.

مرکز فوق تلاش می‌کند تا با تسهیل و تسریع در امور مربوط به فعالیت سرمایه‌گذاران خارجی گامی مهم در جهت فعال کردن این ظرفیت بالقوه در توسعه اقتصادی استان قم بردارد.

خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شود شامل اطلاع رسانی و ارائه مشاوره‌های لازم به سرمایه‌گذاران خارجی و انجام هماهنگی‌های لازم در امور مربوط به اخذ مجوزهای موردنیاز از جمله اعلامیه تأسیس، مجوزسازمان حفاظت محیط زیست، پروانه‌های انشعابات، اکتشافات و استخراج معادن از دستگاه‌های ذی‌ربط قبل از صدور مجوز سرمایه‌گذاری است.

در این مجموعه، همچنین هماهنگیِ نمایندگانِ دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در ارتباط با درخواست‌های سرمایه‌گذاری خارجی و حمایت از سرمایه‌گذار با پیگیری امور مرتبط با ادارات و ارگان‌های دولتی نیز صورت می‌گیرد.

نوشته های مشابه
تعطیلی سینماهای قم در پی شهادت رئیس جمهور مردمی
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.