غرفه‌های تملک‌شده میدان تره‌بار مطهری تخریب می‌شود

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: مصمم به تخریب تمامی املاک تملک‌شده میدان میوه‌وتره‌بار شهید مطهری هستیم و متصرفان و مستاجران نسبت‌به جمع‌آوری اجناس از فضای عمومی و حفظ و حراست از اموال خود اقدام کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
غرفه‌های تملک‌شده میدان تره‌بار مطهری تخریب می‌شود
شناسه : 82472 | انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن صادقی امینی با بیان اینکه با تلاش مدیریت شهری سرعت تملکات میدان قدیم تره‌بار شهید مطهری افزایش یافته و گره طرح در حال باز شدن است، اظهار داشت: در راستای رفع بلاتکلیفی پروژه‌های عمرانی مرتبط با میدان، تسهیل عبور و مرور و همچنین کاهش بار ترافیکی، املاک تملک شده توسط سازمان، تخریب خواهد شد.

وی اجرای پروژه تملک منافع پلاک‌های باقی‌مانده از مستأجرین و متصرفین در میدان شهید مطهری را از مهم‌ترین اقدامات در حال انجام سازمان دانست و گفت: گرچه تداوم تملک و تخریب املاک واقع در محدوده پروژه هزینه‌های سنگینی را برای مجموعه مدیریت شهری در بردارد، اما تداوم آن شهرداری را به هدف اصلی خود که رضایت شهروندان بوده نزدیک‌تر می‌کند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: مصمم به تخریب تمامی املاک تملک شده هستیم و ضروری است تا متصرفان و مستاجران با توجه به رفع محصوریت ایجاد شده در پی تخریب، نسبت به جمع‌آوری اجناس از فضای عمومی و حفظ و حراست از اموال خود اقدام کنند.

صادقی امینی، جدیت و عزم راسخ سازمان در زمینه تملک منافع متصرفان را مدنظر قرار داد و گفت: شهر یک موجود زنده است و باید فضاهای مطلوب شهری در آن احداث شود، بنابراین بنا داریم باقی تملکات را انجام دهیم و از متصرفین تقاضا داریم هرچه سریع‌تر نسبت انجام توافق اقدام کنند تا این فضاها تبدیل به اماکن مطلوب و موردنیاز مردم شود.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.