فعالیت بدون وقفه اتوبوس‌رانی قم/ شهروندان مدیریت سفر کنند

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم گفت: فعالیت‌های اتوبوس‌های شهری با ظرفیت ۱۰۰ درصدی به‌صورت عادی و استفاده از شیفت مخالف به‌عنوان رانندگان کمکی در دستور کار دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فعالیت بدون وقفه اتوبوس‌رانی قم/ شهروندان مدیریت سفر کنند
شناسه : 82079 | انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به سرویس‌دهی ۱۰۰ درصدی ناوگان اتوبوس‌رانی شهر قم همزمان با بارش برف و برودت هوا اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف در سطح استان و شهر قم، فعالیت‌های اتوبوس‌های شهری با ظرفیت ۱۰۰ درصدی به‌صورت عادی و استفاده از شیفت مخالف به‌عنوان رانندگان کمکی در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه ۴۲۰ راننده در دو شیفت کاری در آمادگی کامل فعالیتی قرار دارند، ابراز کرد: کلیه کارکنان اداری، پشتیانی و اجرایی نیز برای انجام فعالیت ۱۰۰ درصدی در خطوط و افزایش خدمات‌رسانی در آماده‌باش کامل هستند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه تعداد ناوگان امروز با افزایش ۲۰ درصدی و استفاده از رانندگان کمکی در حال فعالیت است، افزود: به علت تأکیدات ویژه به رانندگان برای تردد ایمن و توجه به ایمنی مسافران، مقداری زمان سرفاصله‌های اتوبوس‌ها با افزایش روبرو شده است.

وی با اشاره به ترافیک در برخی معابر شهری به علت برودت هوا و بارش برف، اذعان کرد: از شهروندان تقاضا داریم از طریق سامانه اتوبوس من به نشانی https://www.qom.ir/mybus، تماس با تلفن گویای ۰۲۵۳۰۴۴۹۹۰۰ وارد کردن کد ایستگاه، شماره‌گیری کد #۱*۱۱۱۳۷*۶۶۵۵ و وارد کردن کد ایستگاه، اسکن QR نصب‌شده روی هر ایستگاه و اتصال به سامانه قم یار، بخش حمل‌ونقل عمومی و انتخاب اتوبوس من، از زمان حضور اتوبوس در ایستگاه مطلع شوند تا بتوان با زمان‌بندی مناسب، مدیریت سفر بهتری داشته باشند.

نیک از آمادگی ناوگان اتوبوس‌رانی برای افزایش ساعت فعالیت حتی بعد از ساعت ۲۲ نیز در صورت نیاز خبر داد.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.