ثبت ۱۶۲۴ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در نیمه شعبان

همشهریان، زائران و مسافران همزمان با نیمه شعبان، ۱۶۲۴ تماس با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم در موضوعات مختلف داشتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ثبت ۱۶۲۴ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در نیمه شعبان
شناسه : 82075 | انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم نیز مانند دیگر بخش‌های مجموعه شهرداری در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و افزایش خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نقش مهمی در این ایام داشت و به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی همشهریان، زائران و مسافران بود.

در همین راستا همزمان با نیمه شعبان هزار و ۶۲۴ تماس مردمی با موضوعات مختلف با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم گرفته شد.

گفتنی است مسابقه ۳۱۳ پلاک، مانیتورینگ اتوبوس‌ها در مسیر و آب‌گرفتگی بیشترین موضوعات مطرح‌شده با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم همزمان با نیمه شعبان بود.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.