فعالیت ۱۷۵ تاکسی ون در مسیرهای محدوده مسجد جمکران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از مشارکت استان‌های تهران و البرز برای تأمین تاکسی ون در مسیرهای مسجد جمکران خبر داد و گفت: ۱۱۰ دستگاه ون نیز از سوی شهرداری قم نیز در این محدوده خدمت‌رسانی می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فعالیت ۱۷۵ تاکسی ون در مسیرهای محدوده مسجد جمکران
شناسه : 82062 | انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، قاسم طالبی در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در مسجد مقدس جمکران برپا شده و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از اوایل هفته گذشته نسبت به برپایی ستاد خدمت‌رسانی به شهروندان و زائرین در حوزه حمل و نقل عمومی اقدامات مختلفی به انجام رسید.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی لازم با دو هزار تاکسی به انجام رسیده است، مطرح کرد: باتوجه به اینکه مقرر شده سرویس‌دهی به زائرین در بلوار پیامبر اعظم(ص) از تاکسی‌های ون استفاده شود از مشارکت استان‌های البرز و تهران به منظور تأمین ناوگان استفاده شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان مشارکت استان‌های تهران و البرز برای تأمین ناوگان وَن در مسیرهای مسجد مقدس جمکران، گفت: ۱۱۰ دستگاه ون نیز از سوی شهرداری قم نیز در این محدوده خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ۳۵ دستگاه در بلوار ظهور و مابقی ون‌ها در بلوار پیامبر اعظم(ص) فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: شبکه بی سیم ۱۳۳ و ۱۸۲۹ و تاکسی بانوان نیز در سطح شهر فعالیت دارند.

طالبی با بیان آماده‌باش کامل کارکنان سازمان در ستاد حمل‌ونقل در مسجد مقدس جمکران، تصریح کرد: با توجه به لزوم هم‌افزایی در امور حمل‌ونقلی و انتقال زائران، مشارکت‌های لازم با سایر بخش‌ها نیز در دستور کار قرار داشته است.

وی در پایان تاکید کرد: تا زمانی که زائرین و شهروندان در مسجد مقدس جمکران حضور داشته باشند، خدمات‌رسانی ادامه دارد.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
غسال قمی کارگر نمونه استان شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.