رشد هر ساله خدمت‌رسانی شهرداری قم در نیمه شعبان

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم با بیان اینکه خدمات‌رسانی شهرداری قم هر سال نسبت به سال قبل رشد داشته است، گفت: استفاده از ظرفیت شهرهای دیگر و کلان‌ شهرها نیز اقدام مطلوبی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رشد هر ساله خدمت‌رسانی شهرداری قم در نیمه شعبان
شناسه : 82060 | انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مجتبی سبحانی ثابت در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در مسجد مقدس جمکران برپا شده و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در شهرداری و شورا باید آسیب‌شناسی لازم را انجام داده و حرکت به سمت جلو داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه از ماه‌ها قبل کمیته‌ها و ستادهای لازم برای نیمه شعبان تشکیل شده است، مطرح کرد: جلسات کمیته‌ها و آماده‌سازی پارکینگ‌ها انجام شده و حاصل آن در این روزها قابل مشاهده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم با بیان اینکه خدمات هرسال نسبت به سال بعد رشد داشته است، عنوان کرد: استفاده از ظرفیت شهرهای دیگر و کلان‌ شهرها نیز اقدام مطلوبی است.

وی با اشاره به اینکه نباید برخی از نقاط ضعف هرسال تکرار شود، خاطرنشان کرد: باید علت برخی از مشکلات از جمله مباحث ترافیکی بررسی شده و از تکرار آن در سال‌های آینده جلوگیری شود.

سبحانی ثابت با بیان اینکه برخی اشکالات موجب اختلال در برنامه‌ریزی‌ها می‌شود، تصریح کرد: در سطح استان باید تصمیم‌گیری‌ها به گونه‌ای باشد که این اشکالات به وجود نیاید.

وی با اشاره به اینکه امنیت، آسایش و آرامش حاصل زحمات چندین ماهه شهرداری است، یادآور شد: از تمام زحماتی که کشیده است تقدیر و تشکر داریم.

عضو شورای شهر قم با بیان اینکه نیمه شعبان بزرگ‌ترین جشن در کل کشور است، ابراز کرد: برای این جشن بزرگ باید در تمام کشور برنامه‌ریزی شده و بودجه لازم برای تامین زیرساخت‌های دائم تخصیص پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه دولت باید به این موضوع ورود داشته باشد، بیان کرد: برخی محدودیت‌ها موجب کاهش خدمت‌رسانی به زائرین خواهد شد.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
غسال قمی کارگر نمونه استان شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.