حمایت زائران مسجد جمکران از مردم مظلوم غزه

زائران مسجد مقدس جمکران در شب نیمه شعبان با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه فریاد زدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حمایت زائران مسجد جمکران از مردم مظلوم غزه
شناسه : 81988 | انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مرکز خبر مسجد جمکران، مراسم «حریفت منم» با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی اکبر اجاق‌نژاد تولیت آستان مسجد مقدس جمکران، سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خیل عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر(عج) در صحن جامع امام مهدی(عج) برگزار شد.

سردار سلامی سخنران این مراسم باشکوه بود که به تبیین اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در زمینه سازی ظهور پرداخت.

حمایت زائران مسجد جمکران از مردم مظلوم غزه

فرمانده سپاه پاسداران ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت ولی عصر(عج)، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با فلسفه ظهور آغاز شد و فلسفه ظهور، حکومت مستضعفان بر زمین است و از آن روزی که انقلاب اسلامی ایران با تدبیر امام خمینی(ره) درخشید؛ بیرق اسلام در جهان برافراشته شد و عظمت مسلمانان که توسط کفار و مشرکان به یغما رفته بود به مسلمانان بازگشت.

وی ادامه داد: با پیروزی این انقلاب الهی عَلم‌های جهاد در برخی کشورها برافراشته شد و برخی آنها از سیطره سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی بیگانگان آزاد شدند و بانگ آزادی و عدالت در آنها پیچید و فضایل الهی و اسلامی در آنها جاری شد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان همه توان خود را به کار بستند تا ملت ایران از راهی که آمدند خسته و پشیمان شوند؛ ابراز کرد: آنها همه راه‌ها را رفتند ولی با اتحاد و انسجام ملت ایران به در بسته خوردند. کشور ما سرزمین امام زمان(عج) است و ایشان نایب خود را یاری می‌دهند.

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمنان هیچ‌گاه از سر مسلمانان دست بر نمی‌دارند، گفت: امروز جنایات دشمنان در فلسطین را می‌بینیم، آنها می‌خواهند با کشتن کودکان، زنان و مردم بی دفاع برای خود پیروزی کسب کنند؛ ولی مردم غزه با مشق اتحاد و مقاومت به عالم اعلام کردند که همزیستی با رژیم صهیونستی امکان پذیر نیست. ما به پیروزی این عزیزان ایمان داریم و می دانیم نصرت الهی با مؤمنینی است که در این جنگ نابرابر دست از مقاومت بر نمی‌دارند.

در ادامه، زائران مسجد جمکران با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از جنایات رژیم جعلی صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه فریاد زدند.

اجرای سرودهای حماسی مقاومت، همخوانی سرود سلام فرمانده، سخنرانی عربی یکی از مجاهدان فلسطینی و قرائت زیارت آل یاسین از دیگر بخش های این مراسم باشکوه بود.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.