بهره‌مندی ۴۰ هزار قمی از خدمات بیمه تکمیلی شرکت دی

سرپرست مدیریت بیمه دی شعبه قم از بهره‌مندی بیش از ۴۰ هزار قمی از بیمه درمان تکمیلی این شرکت خبر داد و گفت: برای افرادی که نمی‌توانند تحت نظر سازمان‌های حقوقی به صورت گروهی بیمه تکمیلی درمان را تهیه کنند، بیمه دی اقدام به ارائه طرح بیمه درمان تکمیلی انفرادی کرده و متعهد به پرداخت هزینه‌های درمانی و بیمارستانی بیمه‌گذار شامل هزینه‌های بیمارستانی، عمل‌های جراحی، پاراکلینیکی و ... می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهره‌مندی ۴۰ هزار قمی از خدمات بیمه تکمیلی شرکت دی
شناسه : 81718 | انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید محمود حمیدی در نشست خبری که در سالن جلسات شرکت بیمه دی شعبه قم برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به تاریخچه تاسیس این شرکت بیمه در کشور، اظهار کرد: این شرکت بیمه ای از سال ۱۳۸۳ با اخذ مجوز از بیمه مرکزی ایران در رشته‌های بیمه زندگی و غیر زندگی کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: این شرکت بیمه در حال حاضر ۱۹ سال است که با خوشنامی به مردم ایران زمین به صورت گسترده خدمات مختلفی را ارائه می‌کند و یکی از مهمترین قرار دادهای این شرکت به ارائه خدمات بیمه تکمیلی به خانواده معظم شهدا اختصاص دارد.

بهره‌مندی ۴۰ هزار قمی از خدمات بیمه تکمیلی شرکت دی

سرپرست مدیریت بیمه دی شعبه قم با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۶ شرکت بیمه دی افتخار ارائه خدمات به خانواده شهدا وایثارگران را دارد، تصریح کرد: این شرکت بیمه‌ای ۲ میلیون و ۳۰۰ نفر هزار نفر جمعیت در سطح کشور را در حوزه درمان زیر پوشش قرار داده است که بخشی از این بیمه‌شدگان را خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه قرار داد بنیاد شهید با بیمه دی در حوزه درمان با عنوان «طرح جبران شناخته می شود، بیان کرد: حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت بیمه شده کشور در بیمه دی از خدمات «طرح جبران» بهره می برند که سهم استان قم در این طرح بیش از ۳۸ هزار نفر است.

وی با اشاره به دیگر قراردادهای مهم این شرکت بیمه در بخش درمان، تصریح کرد: شرکت بیمه دی در بین تمامی شرکت‌های بیمه‌ای به یک برند درمانی تبدیل شده به گونه‌ای که روزانه درخواست‌های بسیاری از سوی سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و مراکز مختلف جهت انعقاد همکاری با بیمه دی مطرح می‌شود.

بهره‌مندی ۴۰ هزار قمی از خدمات بیمه تکمیلی شرکت دی

حمیدی، همچنین از ارائه طرح جدید بیمه دی در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: «شرکت‌ها و کارگاه‌های کوچک» عنوان طرح جدید این شرکت بیمه است و با توجه به اینکه جمعیت کمی در این مجموعه‌ها فعالیت دارند، معمولاً شرکت‌های بیمه‌ای به آنها روی خوش برای قبول پوشش درمان نشان نمی‌دهند.

سرپرست مدیریت بیمه دی شعبه قم با تأکید براینکه بیمه دی در راستای حمایت از تولید طرح‌ها و بسته‌هایی در رشته درمان ارائه کرده که به کارگاه‌های کوچک زیر ۵۰ نفر اختصاص دارد، گفت: در رشته درمان ۲۰ درصد سهم بازار درمان صنعت بیمه کشور به بیمه دی تخصیص یافته است.

حمیدی با اشاره به انعقاد قرارداد این شرکت بیمه با برخی مراکز به نام در کشور خبر داد و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران، قرارگاه خاتم الانبیاء و مجموعه دانشگاه آزاد کشور از جمله مراکزی هستند که از خدمات شرکت بیمه دی بهره می‌برند.

بهره‌مندی ۴۰ هزار قمی از خدمات بیمه تکمیلی شرکت دی

وی با اشاره به اینکه شرکت بیمه دی در بخش درمان در حال فعالیت است، گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۶۰۰ مرکز درمانی در کل کشور طرف قرار داد این شرکت بیمه‌ای هستند که سهم استان قم از این رقم ۱۸۰ مرکز درمانی است که شامل ۴۵ داروخانه مهم و شبانه‌روزی، تمامی بیمارستان‌های خیریه و دولتی و تمامی مراکز پاراکلینکی در سطح استان قم می‌شود.

سرپرست مدیریت بیمه دی شعبه قم همچنین از همکاری خوب مراکز درمانی با بیمه دی خبر داد و تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده صورت‌حساب مراکز درمانی طرف قرار داد با بیمه دی تا آذر ماه ۱۴۰۲ پرداخت شده است و این موضوع می‌تواند مهمترین دلیل تعامل خوب مراکز درمانی با این شرکت بیمه باشد.

بهره‌مندی ۴۰ هزار قمی از خدمات بیمه تکمیلی شرکت دی

وی به انتظار شرکت بیمه دی و مدیران شعب استانی آن از مراکز درمان در سطح اشاره و ابراز کرد: ارائه خدمات مناسب، تکریم ارباب رجوع به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، مادران شهدا و جانبازان ۷۰ درصد خدمات بایسته و شایسته ای که در شأن ایشان است داشته باشند.

سرپرست مدیریت بیمه دی شعبه قم در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به آغاز برنامه‌های هفته گرامیداشت سالروز تأسیس بیمه دی اظهار کرد: امسال برای نخستین بار بیمه دی برنامه های گوناگونی را در راستای گرامیداشت سالروز تاسیس این شرکت اجرا می‌شود که در استان قم شامل برگزاری گفت‌وگوی رسانه‌ای و مراسم جشن دوم اسفندماه با حضور مدیران شرکت‌های بیمه، برخی از مسئولین استانی اعم از مسئولین قوه‌قضائیه و دادگستری، پلیس راهور و مشتریان مهم مانند مسئولین بنیاد شهید است.

بهره‌مندی ۴۰ هزار قمی از خدمات بیمه تکمیلی شرکت دی

حمیدی افزود: همچنین حضور در گلزارشهدا و ادای احترام به مقام شهدا به همراه غبارروبی، دیدار با دو تن از مادران معزز شهدا، کاشت ۲۰ نهال به مناسبت آغاز بیستمین سالروز تأسیس بیمه دی و حضور در یکی از مدارس مقطع ابتدایی استان قم با اجرای مسابقه نقاشی و اهدای جوایز نفیس، مهمترین برنامه‌های هفته گرامیداشت سالروز تاسیس بیمه دی در استان قم محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.