میزبانی اداره‌کل ارشاد قم از هنرمندان و خبرنگاران در جشنواره فجر

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال با تصمیم اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، امکان تماشای رایگان آثار چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر برای اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه فراهم شد و تلاش کردیم میزبان شایسته‌ای برای این عزیزان باشیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
میزبانی اداره‌کل ارشاد قم از هنرمندان و خبرنگاران در جشنواره فجر
شناسه : 81454 | انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمد کاظم رضوانی در حاشیه شب پایانی چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر در قم، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه امسال نیز قم پذیرای آثار جشنواره فیلم فجر بود و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تلاش کرد میزبان شایسته‌ای برای عموم علاقه‌مندان باشد.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مهم اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در سال‌های پیشین، ضرورت اختصاص یک سینمای ویژه برای نمایش آثار جشنواره برای این عزیزان بود که خوشبختانه امسال با تدبیر اداره‌کل و حمایت دکتر عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم این دغدغه رفع شد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: امسال پیش از شروع جشنواره در نشستی که اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با انجمن سینماداران داشت مقرر شد سینما ونوس به عنوان محل اصلی جشنواره پذیرای اصحاب فرهنگ و هنر باشد.

رضوانی تصریح کرد: سینما ونوس در طول برگزاری جشنواره در هر سانس به طور میانگین پذیرای ۲۰۰ نفر از مسئولان، هنرمندان، فیلمسازان پیشکسوت و جوان، هنرجویان سینما، خبرنگاران، فعالان فضای مجازی، طلاب و روحانیون و پژوهشگران بود.

وی افزود: امسال خوشبختانه اهالی فرهنگ و هنر دغدغه تهیه بلیت نداشتند و فیلم‌های جشنواره به صورت رایگان برای این عزیزان به نمایش درآمد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه، گفت: امسال جشنواره فجر در قم با شعار «انتخاب خوب، حال خوب» برگزار شد و هر شب تعدادی از رأی اولی‌ها به صورت رایگان به تماشای آثار جشنواره نشستند.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.