آغاز تخریب املاک تملک شده طرح بهسازی قبرستان نو

مدیر منطقه هفت شهرداری قم از آغاز تخریب املاک تملک شده طرح بهسازی قبرستان نو خبر داد و گفت: تاکنون تعداد ۲۹ باب از املاک تجاری واقع در این بخش تخریب‌شده و ۲۰ باب نیز در حال تخلیه بوده و به‌زودی تخریب خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز تخریب املاک تملک شده طرح بهسازی قبرستان نو
شناسه : 81112 | انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به آخرین وضعیت تملک واحدهای تجاری پروژه بهسازی قبرستان نو اظهار داشت: با تلاش همکاران منطقه هفت و حمایت‌های مدیران شهرداری، خوشبختانه پیشرفت خوبی در تملکات املاک تجاری مقابل قبرستان نو انجام شده و تقریباً بیش از ۵۰ درصد این املاک تملک شده و یا مراحل پایانی را سپری می‌کند.

وی با بیان اینکه پس از پایان پروژه باغ مزار اجرایی شده و در نزدیکی حرم مطهر حضرت معصومه (س) فضای سبزی زیبا احداث می‌شود، ادامه داد: کل املاک تجاری مقابل قبرستان نو ۱۳۲ باب است که به طور میانگین متراژ هر ملک بیش از ۱۰ متر بوده که تقریباً پس از آزادسازی کامل چیزی نزدیک به ۱۳۹۰ متر آزادسازی خواهد شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم افزود: تاکنون تعداد ۲۹ باب از املاک تجاری واقع در این بخش تخریب‌شده و ۲۰ باب نیز در حال تخلیه بوده که به‌زودی تخریب خواهد شد و تعدادی نیز در مراحل توافق قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه در تلاشیم که مابقی املاک این محدوده را نیز تا پایان سال جاری تملک و آزادسازی کنیم، مطرح کرد: تاکنون حدود دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بابت تملک املاک هزینه شده که تماماً از منابع داخلی شهرداری پرداخت‌شده است و مابقی نیز به‌صورت زمین معوض به مالکان انجام پذیرفته است .

رمضانی در خاتمه ضمن تقدیر از حمایت شهردار و مدیریت شهری گفت : از شهروندان نیز که با صبوری مدیریت شهری را تا رسیدن به هدف همراهی می‌کنند کمال تشکر را داریم و به‌منظور تکمیل تملکات باقیمانده این طرح تا پایان حدود دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بودجه مورد نیاز است که با حمایت‌های مدیران شهری این پروژه مهم به سرانجام خواهد رسید .

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.