فعالیت غرف منتخب توزیع کالاهای اساسی با عنوان «کاسب امین» در قم

شبکه بزرگ کاسبان امین که منتخبی از منصوبات سازمان در سطح مناطق هشت‌گانه هستند، توزیع متوازن و عادلانه اقلام اساسی، مایحتاج خانوار و محصولات را به‌صورت شبکه‌ای و مویرگی انجام می‌دهند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فعالیت غرف منتخب توزیع کالاهای اساسی با عنوان «کاسب امین» در قم
شناسه : 81107 | انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن صادقی امینی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: شبکه بزرگ کاسبان امین که منتخبی از منصوبات سازمان اعم از فروشگاه‌های همشهری و بازارچه‌های ریحان در سطح مناطق ۸گانه هستند؛ توزیع متوازن و عادلانه اقلام اساسی، مایحتاج خانوار و محصولات را به‌صورت شبکه‌ای و مویرگی عهده‌دار هستند.

وی تصریح کرد: با تلاش صورت گرفته از سوی استاندار قم و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه تنظیم بازار استان، کالا‌های اساسی و مایحتاج خانوار در سطحی مطلوب تأمین و تدارک دیده شده و مردم با سهولت بیشتر و با قیمت مناسب به کالا‌های اساسی موردنیازشان دسترسی خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم نظارت بر روند اجرای طرح کاسب امین و نیز نظارت بر غرف منتخب در راستای توزیع متوازن و عادلانه را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: تلاش می‌کنیم بر اساس هدف طرح، کالا‌های اساسی موردنیاز مردم در همه جغرافیای استان به نحو مناسب توزیع شود.

صادقی امینی افزود: دسترسی آسان با قیمت مناسب به کالاهای اساسی و پرمصرف این روزها از مطالبات اصلی مردم به شمار می‌رود و منسجم کردن شبکه ارتباطی برای تأمین، توزیع و نظارت به‌عنوان اصل و اساس تهیه نیاز شهروندان، به جهت جلوگیری از فعالیت سودجویان، پیشگیری از نوسانات بازار و قیمت‌گذاری سلیقه‌ای، می‌بایست در اولویت قرار گیرد.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.