قم در حوزه سیما، منظر و فضای سبز به استقبال ایام شعبانیه و نوروز می‌رود

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: با فرا رسیدن ایام شعبانیه و عید نوروز، پروژه‌های فضای سبز در حاشیه و ورودی‌های شهر اجرا شده و به‌زودی به پایان می‌رسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم در حوزه سیما، منظر و فضای سبز به استقبال ایام شعبانیه و نوروز می‌رود
شناسه : 81105 | انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان از آماده‌سازی فضای سبز و سیما، منظر شهری در استقبال از ایام شعبانیه و عید نوروز خبر داد و اظهار داشت: با فرارسیدن ایام شعبانیه و سال جدید شمسی میزبان حضور گسترده زائرین حرم کریمه و مسجد مقدس جمکران و مسافران عید نوروز در سطح خواهیم بود.

وی با اشاره به فعالیت ۱۵۰۰ پرسنل در حوزه فضای سبز و سیما و منظر شهری در قم افزود: اقدامات ویژه‌ای در بهسازی فضای سبز شهری، گل‌کاری میادین، فضای سبز شوارع و بوستان‌های سطح شهر به‌ویژه در محورهای اصلی ازجمله بلوار شهید سلیمانی، میادین شهری و اصلاحات شهری در دستور کار سازمان سیما،‌ منظر و فضای سبز شهری قرار گرفته تا بتوانیم خدمات‌رسانی بهتری به زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(س) داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان سیما، ‌منظر ‌و فضای سبز شهری شهرداری قم با بیان اینکه تاکنون۷۵۰ گل‌بوته‌ای کاشت شده است، تصریح کرد: پروژه‌های فضای سبز شهری با رعایت تمام محدودیت‌ها ازجمله منابع آبی و استفاده از عوامل سازگار انجام می‌شود و درتلاشیم تا یک ماه آینده این اقدامات را تکمیل و به پایان برسانیم.

وی با تأکید بر اینکه بهسازی فضای سبز مبادی ورودی شهر در بزرگراه تهران، جاده قدیم تهران، عوارضی کاشان، جاده قدیم کاشان و جاده قدیم اصفهان از پروژه‌های مهم سیما،منظر و فضای سبز شهری است، گفت: بخش عمده پروژه سیما و منظر جاده قدیم تهران و‌ میدان شهید اوسطی و کاشت در حاشیه‌های شهر انجام شده است.

جوادیان با بیان اینکه بهسازی ورودی‌های جاده قدیم کاشان و اصفهان نیز در حال اجراست، یادآور شد: اجرای پروژه فضای سبز در‌ جاده ساوه و جاده اراک در دستور کار قرار گرفته و تا آغاز ماه شعبان تکمیل می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهسازی سرویس‌های بهداشتی، واحدهای خدماتی، نمازخانه‌ها، ظرف‌شویی‌ها و ‎مبلمان پارک‌ها در دستور کار ویژه مناطق هشت‎‌گانه قرار گرفته است.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.