آمادگی کامل عوامل خدمات شهری همزمان با بارش باران در قم

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه ۱۴۰۰ نفر از پاکبانان به انضمام ماشین‌آلات خدمات شهری همزمان با فصل زمستان در آمادگی کامل هستند، گفت: تاکنون از آب‌گرفتگی‌ها و مشکلات ترددی در سطح شهر گزارشی نشده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی کامل عوامل خدمات شهری همزمان با بارش باران در قم
شناسه : 80719 | انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم با اشاره به بارش نعمت الهی باران و برف در سطح کشور و استان قم اظهار داشت: تمهیدات لازم در این زمینه اعم از بسیج امکانات و تجهیزات در کنار بسیج عوامل خدمات شهری از هفته‌های گذشته اندیشیده است و خوشبختانه تاکنون از آب‌گرفتگی‌ها و مشکلات ترددی در سطح شهر گزارشی نشده است.

وی با بیان اینکه ۱۴۰۰ نفر از پاکبانان به انضمام ماشین‌آلات خدمات شهری و اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه در آمادگی کامل هستند، افزود: در این راستا بیش از ۱۵۰ چاه جذبی به‌ویژه در سطح معابر اصلی و فرعی و بافت‌های قدیمی و فرسوده آماده‌سازی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: فعالیت‌های پمپ‌های مکنده و خودمکش در مکان‌های موردنیاز و سایر تدابیر لازم نیز در نظر گرفته شده است و هیچ‌گونه مشکلی در خصوص شهروندان اعم از آب‌گرفتگی، اختلال در تردد شهروندان و عابران در سطح مناطق هشتگانه مشاهده و گزارش نشده است.

وی با تأکید بر اینکه اگر بارش‌ها به‌صورت سنگین و یکباره باشد امکان آب‌گرفتگی مقطعی به دلایل مختلف شاید وجود داشته باشد، اذعان کرد: اما برای این موارد نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است و عوامل شهرداری در آمادگی کامل هستند.

به گفته اصفهانیان‌مقدم، سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری نیز به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پیگیری مطالبات شهروندان و حوادث احتمالی است و شهروندان می‌توانند با تماس با ۱۳۷ ، آب‌گرفتگی‌ها و حوادث را گزارش دهند.

نوشته های مشابه
اهمیت تشخیص اولیه در سرطان پستان
برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در قم
برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر بچه‌های مسجد قم معرفی شدند
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.