اجرای برنامه‌های مسجد محور در قم

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم با اشاره به اینکه پروژه‌هایی به منظور محله مسجد محور طراحی شده است، گفت: پروژه محراب شهر و پروژه کمک به مراکز فرهنگی ازجمله طرح‌های اثرگذار در این راستا هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای برنامه‌های مسجد محور در قم
شناسه : 80606 | انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌ سیداحمد طباطبایی‌نژاد در در نشست هم‌اندیشی با منتخب مدیران رسانه‌های استان و برخی صاحب‌نظران حوزه خبر و اطلاع‌رسانی که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: هدف‌گذاری ما حرکت به سمت جهان شهر دینی بوده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌هایی به منظور محله مسجد محور طراحی شده است، مطرح کرد: پروژه محراب شهر و پروژه کمک به مراکز فرهنگی ازجمله طرح‌های اثرگذار در این راستا هستند.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم با بیان اینکه دیگر موضوعات شهری مورد توجه شهرداری است، عنوان کرد: محدوده مرکزی شهر قم مورد توجه ویژه است و طرح حریم حرم در این محدوده مطرح شده است.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه موضوع اربعین، غدیر و نیمه شعبان با جدیت بیش‌تری دنبال می‌شود، تصریح کرد: در این مناسبت‌ها بخش فرهنگی را فعال‌تر کردیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی همکاری با قرارگاه ۱۹ دی افزایش‌یافته است، یادآور شد: افزایش این همکاری‌ها منجر به اجرای طرح شهربانو شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های مختلف فرهنگی در شهر فعال شده‌اند، ابراز کرد: موضوع ایثار و شهادت طی دو سال گذشته به‌صورت ویژه دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه ورزش همگانی مورد نظر ویژه شهرداری است، اذعان کرد: ورزش پیشکسوتان و ورزش پایه به‌عنوان ورزش همگانی مورد توجه قرار گرفته است.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه در عرصه شعر و تئاتر نیز ورود جدی داشته‌ایم، اظهار کرد: موضوع گردشگری نیز یک موضوع مهم است که با تورهای مختلف به دنبال تقویت آن هستیم.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.