جزئیات مراسم تشییع شهیدان «آقازاده» و «کریمی» اعلام شد

مراسم وداع و تشییع پیکر شهید علی آقازاده‌نژاد و شهید سعید کریمی از شهدای قمی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به دمشق برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات مراسم تشییع شهیدان «آقازاده» و «کریمی» اعلام شد
شناسه : 80354 | انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی سپاه قم، مراسم وداع با پیکر سردار شهید علی آقازاده‌نژاد و سرگرد پاسدار سعید کریمی دوشنبه دوم بهمن‌ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی قمی و مداحی مهدی سلحشور برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم وداع دانشجویان و جامعه دانشگاهی با پیکر شهدا در دانشگاه قم، فردا سه‌شنبه همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود و ساعت ۱۴ همان روز نیز مراسم تشییع در حرم مطهر بانوی کرامت آغاز و بعد از مراسم عزاداری، پیکر مطهر شهدا از مسیر باغ راه انقلاب و خیابان انقلاب تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم شب اول شهدا سه شنبه سوم بهمن‌ماه در مسجد مقدس جمکران ساعت ۱۹:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام مسعود عالی و مداحی سید مهدی میرداماد برپا و مراسم‌های مختلف نیز از سوی خانواده این دو شهید در نقاط مختلف شهر برگزار خواهد شد که جزئیات این مراسمات از سوی بیت شهدا اعلام خواهد شد.

مراسم بزرگداشت دیگری نیز شنبه هفتم بهمن‌ماه در شام وفات عقیله بنی‌هاشم(س) بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

شهید علی آقازاده‌نژاد متولد سال ۱۳۵۹ در قم بود و از سال ۱۳۷۹ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد. این شهید والامقام در طول دوران خدمت خود در جبهه‌‌های مختلف دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) حضور داشت. دو تن از برادران ایشان عباس و ابوالفضل آقازاده‌نژاد در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم مطهر حضرت زینب به فیض شهادت نائل شدند.

شهید سعید کریمی متولد تیرماه ۱۳۷۳ در محله دروازه‌ری قم، عضو هیئت خادم الشهدای این محله و از فعالان مسجد ولی‌عصر(عج) بود که در سال ۱۳۹۱ تحصیلات خود را در دانشگاه امام حسین(ع) آغاز کرد و عضو رسمی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شد.

شهید کریمی جانباز مدافع حرم بود و از زمان جنگ گروهک تروریستی داعش، به سوریه و عراق تردد داشت. شهید کریمی از نیروهای بسیجی حوزه مقاومت ۲ شهید قربانی بود.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.