برگزاری جلسه نحوه توزیع اقلام تنظیم بازار در بازارچه‌های ریحان قم

نشست هم‌اندیشی توزیع اقلام تنظیم بازار با حضور بهره‌برداران بازارچه‌های ریحان سطح شهر قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری جلسه نحوه توزیع اقلام تنظیم بازار در بازارچه‌های ریحان قم
شناسه : 79759 | انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جلسه هم‌اندیشی در خصوص فرایند و نحوه توزیع اقلام تنظیم بازار با حضور صادقی امینی مدیرعامل سازمان میادین و عوامل و بهره‌برداران بازارچه ریحان سطح شهر، برگزار و طرفین در این خصوص به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

صادقی امینی، با اشاره به اینکه استقرار چادرهای عرضه میوه تنظیم بازار نوروزی در سال جاری در دستور کار نیست، تصریح کرد: بازارچه‌های ریحان می‌توانند بازوهای توانمند و مورد اعتماد سازمان برای کنترل بازار میوه و تره‌بار و حتی سایر مایحتاج مردم در ایام خاص به‌خصوص ایام نوروز باشند و بنا داریم به‌عنوان جایگزین چادرهای تنظیم بازار میوه نورزی از بازارچه‌های ریحان سطح شهر استفاده کنیم.

وی چشم‌انداز بازارچه‌های ریحان را ترسیم، و بهره‌برداران بازارچه‌های ریحان را واجد شرایط معرفی به‌عنوان “کاسب امین” دانست و افزود: برند موفق، فراگیر و مورد اعتماد سازمان میادین، انعطاف‌پذیر در ارائه کلیه خدمات و مایحتاج مصرفی خانوار (در شرایط خاص) با قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و تنوع محصول است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی جهت گسترش بازه توزیع ارزاق و اقلام سبد خانوار ازجمله عرضه گوشت قرمز و مرغ و خواروبار و … و اجرای طرح تشدید نظارت ابراز کرد: قصد داریم برای توزیع گسترده اقلام مختلف نظیر گوشت، مرغ،تخم‌مرغ و … برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: اعتقاد راسخ داریم که دست جریان دلالی باید از نظام تأمین و توزیع قطع شود و باور داریم که خود عوامل و بهره‌برداران بهتر از هر کس دیگری می‌توانند در این راستا ایفای نقش کنند.

در پایان بهره‌برداران بازارچه‌های ریحان خواستار باز شدن بیشتر چتر حمایت سازمان شدند و اظهار داشتند: فرآیند توزیع ضعیف و ناکارآمد است و می‌بایست از ظرفیت توزیعی کارآمد و موفق همچون نظام توزیع اقلام بازارچه‌های موفق ازجمله شهر تهران بهره بگیریم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.