تدوین نظام مسائل فرهنگی بوستان‌های قم

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: تدوین نظام مسائل فرهنگی بوستان‌ها با مشارکت نیروهای مردمی، نیروی انتظامی، قرارگاه فرهنگی ۱۹ دی و.. انجام شده و در راستای بوستان در تراز انقلاب در حال اجراست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تدوین نظام مسائل فرهنگی بوستان‌های قم
شناسه : 79677 | انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در دومین جلسه هم‌اندیشی و نشست ائمه جماعات مساجد منتخب با شهردار قم، اظهار داشت: ارتقای کیفیت محیط‌زیست شهری و برخورداری مردم از محیطی زیست پایدار و مطلوب هدف اصلی معاونت خدمات شهری شهرداری قم است.

وی با بیان اینکه معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست با دارا بودن ۶ سازمان ،۲ اداره کل، مجموعه مدیریت بحران و مجموعه عظیمی از پیمانکاران و کارگران یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های مرتبط با شهرداری است، گفت: سرانه‌های فضای سبز قم در سال‌های گذشته با رشد قابل‌توجهی روبرو شده است و با دارا بودن ۴۰۰ بوستان و رسیدن به سرانه ۲۱ مترمربعی به ازای هر نفر، در جایگاه سوم شهرهای کشور قرار گرفته است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از رفت‌وروب و نظافت روزانه بیش از ۲۸ میلیون مترمربع عرصه در سطح شهر خبر داد و افزود: قم نخستین کلان‌شهری است که دفن زباله‌های شهری را به صفر رسانده و با فعال کردن سیستم‌های پردازش پسماند، زباله‌ای در شهر قم دفن نمی‌شود.

وی یادآور شد: تدوین نظام مسائل فرهنگی بوستان‌ها با مشارکت نیروهای مردمی، نیروی انتظامی، قرارگاه فرهنگی ۱۹ دی و.. انجام و در راستای بوستان در تراز انقلاب در حال اجراست.

اصفهانیان‌مقدم اضافه کرد: از ابتدای امسال ۵ میلیارد تومان برای مناسب‌سازی فضای بوستان‌های شهری برای فعالیت گروه‌های فرهنگی و جهادی هزینه شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم در برگزاری باشکوه آیین نیمه شعبان و حضور بیش از ۲ میلیون زائر در شهر مقدس قم، خاطرنشان کرد: با دستور شهردار قم تمام امکانات شهرداری قم برای ارائه خدمات مناسب به زائران بسیج شده است.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.