تأکید استاندار قم بر پیگیری ویژه مسکن خبرنگاران

استاندار قم با تأکید بر اینکه مسکن خبرنگاران باید به صورت ویژه پیگیری شود، گفت: در گام اول باید خبرنگاران فاقد مسکن و دارای شرایط طرح نهضت ملی مسکن شناسایی شوند، همچنین تعدادی از خبرنگاران نیز در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که اداره‌کل راه‌وشهرسازی، جانمایی زمین این افراد را باید به آنان اعلام کند و در روند کار تسریع لازم صورت گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تأکید استاندار قم بر پیگیری ویژه مسکن خبرنگاران
شناسه : 79636 | انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سیدمحمدآقامیری استاندار قم در جلسه شورای تأمین مسکن استان قم با اشاره به مشکل مسکن خبرنگاران، گفت: خبرنگاران و اهالی رسانه، از جمله اقشار پرتلاش و مظلوم جامعه هستند که نیاز است موضوع مسکن این عزیزان به صورت ویژه پیگیری شود.

وی بیان کرد: هدف دولت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تأمین مسکن اقشار فاقد مسکن و کاهش هزینه قیمت آن است.

استاندار قم افزود: در گام اول نیاز است تا خبرنگاران فاقد مسکن و دارای شرایط طرح نهضت ملی مسکن شناسایی شوند که خانه مطبوعات استان قم باید این کار را انجام دهد تا مقدمات ثبت‌نام آنان در سامانه انجام پذیرد.

آقامیری عنوان کرد: ممکن است افرادی از خبرنگاران در گذشته فرم «ج» مسکن آنان قرمز شده باشد، اما اگر این افراد در حال حاضر به هر دلیل فاقد مسکن و مستأجر هستند، آنان هم باید شناسایی شوند تا در گام بعدی راهکار لازم برای آنان پیش بینی شود.

تأکید استاندار قم بر پیگیری ویژه مسکن خبرنگاران

وی بیان کرد: تعدادی از خبرنگاران نیز در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که اداره‌کل راه و شهرسازی، جانمایی زمین این افراد را باید به آنان اعلام کند و در روند ادامه کار تسریع لازم صورت گیرد.

استاندار قم افزود: مدیر خانه مطبوعات استان قم مأموریت دارد هر هفته در جلسه شورای تأمین مسکن استان قم حضور یافته و موضوع مسکن خبرنگاران را دنبال و گزارش پیشرفت‌های صورت گرفته را ارائه کند.

فخرالدین یوسف‌پور مدیر خانه مطبوعات استان قم نیز در این جلسه بیان کرد: دغدغه‌مندی استاندار قم درباره مسکن خبرنگاران جای تقدیر دارد و امیدواریم در این دوره شاهد ارائه خدمات بهتری به جامعه رسانه‌ای قم باشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۸۲ نفر از خبرنگاران قم عضو خانه مطبوعات استان هستند که بیش از ۲۰۰ نفر آنان متأهل هستند.

تأکید استاندار قم بر پیگیری ویژه مسکن خبرنگاران

مدیر خانه مطبوعات قم افزود: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از اعضا، ۱۵ نفر مشمول طرح نهضت ملی مسکن شدند که برای برخی از این افراد هنوز جانمایی زمین صورت نگرفته که امیدواریم این افراد هر چه زودتر تعیین تکلیف شوند.

یوسف‌پور بیان کرد: امروز بخشی از خبرنگاران، به هر دلیلی امکان ثبت‌نام برای آنان فراهم نشده که انتظار می‌رود فرصت مجددی برای ثبت‌نام این افراد در سامانه ایجاد شود.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.