بهسازی فضای سبز بلوار شهید سلیمانی

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم از اصلاح و بهسازی فضای سبز بلوار شهید سلیمانی خبر داد و گفت: در حال حاضر احداث فضای سبز حدفاصل پل شهید ابراهیمیان و عوارضی کاشان آغاز شده و تلاش داریم علاوه بر احداث فضای سبز، با کیفیت‌ترین سیما و منظر را محقق کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهسازی فضای سبز بلوار شهید سلیمانی
شناسه : 79510 | انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به احداث فضای سبز بلوار شهید سلیمانی و حاشیه عوارضی کاشان در محدوده شهرداری منطقه سه اظهار داشت: بلوار شهید سلیمانی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین معابر شهری نقش مهمی در سیما و منظر شهری دارد و ورودی از سمت عوارضی کاشان یکی از ورودی‌های مهم آن محسوب شده که تردد بالایی داشته و سیما و منظر آن نیز اهمیت بالایی دارد.

وی با بیان اینکه هدف توسعه فضای سبز، بهسازی سیما و منظر نیز در آن مدنظر است افزود: در حال حاضر احداث فضای سبز حدفاصل پل شهید ابراهیمیان و عوارضی کاشان آغاز شده و تلاش داریم علاوه بر احداث فضای سبز بهترین و با کیفیت‌ترین سیما و منظر را محقق کنیم.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با تأکید بر محدودیت‌های اجرایی این پروژه گفت: این پروژه در بستر رودخانه قرار گرفته و محدودیت‌های کاشت دارد و همچنین بستر کاشت نیز مناسب نیست که اصلاحاتی در بستر انجام شده و از طرف دیگر منابع آبی باکیفیتی نیز در دسترس نیست.

وی با بیان اینکه طراحی فضای سبز در این محوطه به‌گونه‌ای بوده که حداکثر استفاده از آبیاری تحت‌فشار انجام شده و بهره‌وری حداکثری در تصور کار بوده است افزود: استفاده از گونه‌های سازگاری چون گل محمدی، زیتون و انار در عرصه‌ای بالغ‌بر ۳ هزار مترمربع در این پروژه در حال انجام است.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.