آغاز هشتمین دوره طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» در شهرداری قم

هشتمین دوره موفق حضور مدیران در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم و پاسخگویی مستقیم به مردم در طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» آغاز شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز هشتمین دوره طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» در شهرداری قم
شناسه : 79504 | انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، طرح موفق «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» در راستای پاسخگویی و پیگیری مستقیم مطالبات مردمی در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم وارد هشتمین دوره خود می‌شود.

هشتمین دوره این طرح از روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری آغاز شد.

گفتنی است این طرح در دوره‌های گذشته مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و مدیران نیز با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به‌صورت مستقیم پاسخگو و پیگیر موضوعات و مشکلات شهروندان بودند.

نوشته های مشابه
فعالیت سالم شوراهای استان قم زبانزد است
شوراها تبلور حضور مردم هستند
مسئولان با تصمیمات شوراهای شهر و روستا همراهی کنند
تشدید نظارت بر تاکسی‌های شهر قم/ شهروندان تخلفات را گزارش دهند
شهرک بازیافت احداث می‌شود
آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.