فعالیت سالم شوراهای استان قم زبانزد است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان قم همواره سالم‌ترین شوراها را داشته است، گفت: این اتفاق موجب مباهات برای تمام مسئولین استان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فعالیت سالم شوراهای استان قم زبانزد است
شناسه : 84386 | انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد امیرآبادی فراهانی در همایش اعضای شوراهای اسلامی استان قم که به مناسبت روز ملی شوراها در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: نهادهایی که با نفس قدسی حضرت امام(ره) تأسیس شدند موجب خیر برکت هستند.

وی با اشاره به اینکه اراده مردم در شوراها نقش اساسی دارد، مطرح کرد: تشکیل شوراها یک پایه و اساس اعتقادی و دینی دارد و از زمان تشکیل اتفاقات بسیار مطلوبی در شوراها رقم خورده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مقاطعی دولت‌ها همکاری لازم در واگذاری امور به شوراها را نداشته‌اند، عنوان کرد: گردش مسئولیت‌ها می‌تواند در شوراها محقق شود و این اتفاق زمانی رقم می‌خورد که به شوراها بها داده شود.

وی با تأکید بر اینکه مباحث شورایی جزو اعتقادات دینی ما است، خاطرنشان کرد: به همین منظور باید اقدامات بیش‌تری را به شوراها واگذار کنیم و نگرانی نسبت به بروز مشکلات نداشته باشیم.

امیرآبادی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر هر دوره شوراها قدرتمندتر شده‌اند، تصریح کرد: البته برخی تخلفات سبب شده است که نگاه مردم به شوراها تغییر پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه استان قم همواره سالم‌ترین شوراها را داشته است، یادآور شد: این اتفاق موجب مباهات برای تمام مسئولین استان است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه زحمات مسئولین نظام باید برای مردم تبیین شود، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران باوجود تمام مشکلات، زحمات بسیاری کشیده است.

نوشته های مشابه
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
استقرار شعبه تعزیرات حکومتی در سازمان میادین شهرداری قم
لزوم رعایت اصول و ضوابط حسابداری در سازمان‌های شهرداری قم
برنامه‌ریزی برای تکمیل مسیرهای دسترسی تونل غدیر
مسابقات شطرنج ویژه کارکنان شهرداری قم برگزار می‌شود
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.