۳۵ درصد کارکنان شهرداری قم از خانواده ایثارگران هستند

مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران با تأکید بر اینکه ۷۹۸ نفر از خانواده ایثارگران در سطوح مختلف شهرداری قم مشغول به فعالیت هستند، گفت: ۳۵ درصد کارکنان شهرداری قم از جامعه ایثارگران هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۳۵ درصد کارکنان شهرداری قم از خانواده ایثارگران هستند
شناسه : 79499 | انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، طوبی حجازی در جلسه هم‌اندیشی و نشست ائمه جماعات مساجد منتخب استان با شهردار قم، با اشاره به همت ویژه مدیریت شهری قم در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: شهرداری پرچم‌دار حمایت و کار جهادی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، سازمان فرهنگی و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در این مسیر در خط مقدم هستند.

وی با بیان اینکه شهرداری اقدامات مختلف و وسیعی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح انجام داده و در حال انجام است، افزود: از سال ۹۶ دفتر مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران آغاز به کار کرد و در این مدت تلاش شد خدمات و اقدامات برای این جامعه بزرگ در شهرداری تسریع و بهبود یابد.

مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران با تأکید بر اینکه ۷۹۸ نفر از خانواده ایثارگران در سطوح مختلف شهرداری قم مشغول به فعالیت هستند، ابراز کرد: ۳۵ درصد کارکنان شهرداری قم از جامعه ایثارگران هستند.

وی خاطرنشان کرد: تا قبل از سال گذشته تعداد شهدای شناسایی‌شده در شهرداری ۴ شهید بود که با شناسایی ۲ شهید که یکی مسئول دفتر شهردار وقت و دیگری پاکبان بود، تعداد شهدای شهرداری به ۶ نفر رسید.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.