جزئیات تشییع ۷ شهید گمنام دفاع مقدس در قم

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر ۷ شهید گمنام در نقاط مختلف شهر قم تشییع و خاک‌سپاری می‌شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات تشییع ۷ شهید گمنام دفاع مقدس در قم
شناسه : 79014 | انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از خبرگزاری مهر، سردار مهدی کبیری‌پور بیان داشت: مراسم تشییع پیکرهای شهدای گمنام در استان قم در روز یکشنبه ۲۶ آذرماه و همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از ساعت ۸ صبح با تجمع مردم ولایتمدار قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار و پس از آن، پیکرهای مطهر شهدا تا میدان جانبازان تشییع می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه مراسم تدفین ۵ شهید گمنام در همان روز یکشنبه ۲۶ آذر برگزار خواهد شد، افزود: ۳ شهید گمنام، مهمان مردم منطقه نیروگاه خواهند شد.

وی گفت: مراسم تشییع یک پیکر شهید گمنام از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز یکشنبه از نیروگاه و میدان توحید به سمت میدان شهید امینی بیات آغاز می‌شود و در «بوستان حافظ» به خاک سپرده خواهد شد.

وی ادامه داد: مراسم تشییع یک پیکر شهید گمنام از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز یکشنبه از نیروگاه، امامزاده سید معصوم علیه السلام، به سمت شیخ آباد، خیابان حکمت جنوبی آغاز می‌شود و در «بوستان گل‌ها» تدفین خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه قم ادامه داد: مراسم تشییع یک پیکر شهید از ساعت ۱۴ بعدازظهر روز یکشنبه ۲۶ آذرماه از نیروگاه، امامزاده ابراهیم علیه السلام»، به سمت خیابان کشاورز شمالی آغاز  و در «بوستان شهریار» خاکسپاری می‌شود.

وی با بیان اینکه یک شهید گمنام نیز مهمان مردم پردیسان خواهد شد، افزود: مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در یکشنبه ۲۶ آذر، بعداز نمازظهر و عصر از مسجد خاتم الانبیاء در پردیسان به سمت «دانشگاه فنی و حرفه‌ای» آغاز و در آنجا تدفین خواهد شد.

وی، شهرک صنعتی شکوهیه را دیگر محل تدفین یکی از شهدای گمنام عنوان کرد: مراسم تشییع در روز سه شنبه ۲۸ آذر از ساعت ۱۰ صبح آغاز و پیکر مطهر این شهید گمنام در «شهرک صنعتی شکوهیه» تدفین خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز جمعه ۱ دی‌ماه نیز از ساعت ۱۵ بعدازظهر، مراسم تشییع یک پیکر مطهر شهید گمنام از امام‌زاده موسی مبرقع علیه السلام به سمت بوستان شهدای آذر آغاز و در آنجا تدفین خواهد شد.

نوشته های مشابه
اهمیت تشخیص اولیه در سرطان پستان
برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در قم
برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر بچه‌های مسجد قم معرفی شدند
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.