قیمت ۴۰ میلیاردی یک دستگاه خودروی سنگین آتش‌نشانی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به فعالیت سه نوع خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک در آتش‌نشانی، گفت: قیمت خودروی سنگین بیش از ۴۰ میلیارد تومان، نیمه سنگین بین ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان و سبک ۱۰ میلیارد تومان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قیمت ۴۰ میلیاردی یک دستگاه خودروی سنگین آتش‌نشانی
شناسه : 78800 | انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی زندیه اظهار کرد: در حال حاضر هزینه تجهیز سازمان آتش‌نشانی و اطفای حریق در شهر بسیار افزایش یافته که این موضوع لزوم اقدامات پیشگیرانه را تقویت می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت سه نوع خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک در آتش‌نشانی گفت: قیمت خودروی سنگین بیش از ۴۰ میلیارد تومان، نیمه سنگین بین ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان و سبک ۱۰ میلیارد تومان است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: امسال حمایت دولتی و استانی از سازمان آتش‌نشانی انجام نشد و همه هزینه‌ها از سوی شهرداری و سازمان آتش‌نشانی تأمین شده است.

وی با بیان اهمیت نقش آموزش در پیشگیری از گسترده شدن حوادث و حریق‌های شهری و کاهش هزینه‌های ایمنی شهر تصریح کرد: دوره عمومی و تخصصی آموزشی همه ساله برای شهروندان برگزار می‌شود و افراد بسیاری پس از تمدید دوره، متقاضی همکاری با آتش‌نشانی هستند که در موارد مختلف مورد همکاری قرار می‌گیرند.

زندیه یادآور شد: آموزش‌های آتش‌نشانی به هزار آتش نشان داوطلب ارائه شده است که حدود ۱۰۰ نفر همکاری لازم را با این سازمان دارند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: دوره آموزشی آتش نشانان داوطلب ۱۰ روزه است و بعد از آن گذراندن دوره، مدرک به این شهروندان ارائه می‌شود.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.