افزایش کاشت درختان مثمر و قرآنی در قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه توسعه درختان قرآنی و مثمر از اهداف اصلی سازمان است، گفت: در بیشتر فضاهای مناسب در سطح شهر نسبت به کاشت درختان مثمر و قرآنی اقدام می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش کاشت درختان مثمر و قرآنی در قم
شناسه : 78782 | انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان در حاشیه در پویش ملی صبح زیتون اظهار داشت: همایش ملی کاشت ۱۰۰ هزار اصله درخت مقدس زیتون به یاد ۱۰۰ هزار شهید مظلوم فلسطین آغاز شد.

وی با تأکید بر اینکه در این طرح ۱۰ درصد از ظرفیت کاشت درخت زیتون به استان قم تعلق‌گرفته است که کاشت آن با حضور مدیران استانی، کشوری و لشکری آغاز شد، افزود: ۱۰ هزار اصله درخت زیتون مرغوب در ۱۵۰ هزار مترمربع از اراضی بلوار آیت‌الله بروجردی به مدت دو هفته کاشته می‌شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با بیان اینکه توسعه درختان قرآنی و مثمر جز اهداف اصلی سازمان است، خاطرنشان کرد: در بیشتر فضاهای مناسب به کاشت درختان مثمر و قرآنی اقدام می‌شود.

جوادیان تصریح کرد: در طرح ملی کاشت یک میلیارد اصله درخت که طی چهار سال انجام می‌پذیرد، سهم استان قم یک میلیون اصله است که در این راستا عرصه‌های مستعد برای کاشت نهال طی سال جاری و ایام پایانی سال زیر پوشش درخت برده می‌شود.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.