پایان پروژه بهسازی و موزاییک‌فرش خیابان خاکفرج

مدیر منطقه هفت شهرداری قم از پایان پروژه بهسازی و موزاییک‌فرش قسمتی از خیابان خاکفرج حدفاصل ایستگاه آتش‌نشانی تا پل رضوی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پایان پروژه بهسازی و موزاییک‌فرش خیابان خاکفرج
شناسه : 78635 | انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با اعلام این خبر اظهار داشت: به‌منظور سهولت در تردد و ایمن‌سازی عبور عابران مسیرهای عابر پیاده در بلوار امام موسی صدر (خاکفرج) حدفاصل ایستگاه آتش‌نشانی تا پل رضوی، بهسازی، هم‌سطح سازی و موزاییک فرش این قسمت از بلوار انجام شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این پروژه بتن‌های قدیمی حدود ۴۶۴ مترمکعب تخریب و موزاییک فرش فرسوده قبلی با متراژ دو هزار و ۶۰۰ مترمربع برداشت شد، ابراز کرد: هزار و ۲۰۰ مترمربع از این مسیر نیز با قلوه ریزی ۴۵ مترمکعب تسطیح و هم‌سطح سازی شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم افزود: جهت اجرای این پروژه در طول این مسیر بتن‌ریزی ۱۹۰ مترمکعب ، جدول‌گذاری به طول ۷۰۰ متر، ۱۰۰۰ متر جداول سنگی و موزاییک فرش به مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع انجام شده است و در اجرای موزاییک‌ها، رعایت مسیر تردد نابینایان نیز اجرایی شده است.

وی با تأکید بر اینکه به همت همکاران و در کمترین زمان ممکن این پروژه اجرا و در اختیار شهروندان قرار گرفت، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده که از منابع داخلی شهرداری قم بوده است.

رمضانی در خاتمه ضمن تشکر از شهروندانی که با صبوری، شهرداری و مدیریت شهری را در رسیدن به اهداف و اجرای پروژه‌ها یاری می‌کنند گفت: همواره آسایش و راحتی شهروندان از اصلی‌ترین هدف‌های ما در شهرداری قم بوده و هست و امیدواریم بتوانیم فضایی امن و آرام برای شهروندان فراهم کنیم.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.