اهمیت نقش مدیریت شهری در بهبود زیست‌پذیری شهر

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری استان قم با اشاره به اینکه با تهدیدات متعددی در حوزه سلامت رو‌به‌رو هستیم، گفت: مدیریت شهری با اجرای پروژه‌های عمرانی و ایجاد فضای سبز نقش ویژه‌ای در بهبود زیست‌پذیری دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اهمیت نقش مدیریت شهری در بهبود زیست‌پذیری شهر
شناسه : 78138 | انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی‌اکبر قربانی در یکصدو دهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه شهر قم یکی از شهرهای متراکم از نظر جمعیت است و شاید متراکم‌ترین مرکز استان کشور است اظهار کرد: این تراکم تلاش مضاعفی نیاز دارد تا شهر را زیست پذیرتر کرده و برای مردم زندگی آرام تری ایجاد کند.

وی افزود: اقدامات عمرانی، اقدامات حوزه فضای سبز و زیباسازی شهری ازجمله مواردی هستند که می‌توانند به زیست پذیری شهری کمک کنند.

رئیس هیئت‌مدیره نظام پرستاری استان قم با اشاره به اینکه با تهدیدات متعددی در حوزه سلامت روبه‌رو هستیم گفت: تهدیدات زیستی مسائل بسیار مهمی هستند که تجربه آن را در کرونا و مسائل مدارس داشتیم.

وی عنوان کرد: پرستاری حرفه‌ای است که هیچ‌گاه تعطیلی نداشته و پرستاران در هر زمان و هر مکانی به شغل و وظیفه خود مشغول هستند.

قربانی با اشاره به اینکه ما آمادگی داریم در مسائل فرهنگی و اجتماعی با شورای اسلامی شهر قم همکاری کنیم گفت: در سال‌های آینده در عرصه سلامت و خدمات شهری مشکلات بسیاری داریم چراکه جمعیت سالمند کشور در حال افزایش است که این تهدید تلاش بیشتری را نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه مسئله مراقبت واقعاً نگرانی داریم اضافه کرد: آمار بالایی از مهاجرت را در این حوزه داریم و پرستاران نخبه ما از کشور می‌روند.

رئیس هیئت‌مدیره نظام پرستاری استان قم تصریح کرد: برخی پرستاران به خاطر مسائل معیشتی این شغل را ترک می‌کنند که این موضوع برای جامعه خطرناک است.

وی با تجلیل از تلاش‌های مدیریت شهری قم گفت: حجم گسترده خدمات در شهر با وجود مشکلات اقتصادی هرگز متوقف نشده است.

قربانی ابراز داشت: آرزو داریم که شهر قم به عنوان یک شهر گردشگری و زیارتی به زیست پذیرترین شهر کشور تبدیل شود.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.