برنامه اجرای نمایش‌های جشنواره استانی تئاتر قم اعلام شد

برنامه اجرای نمایش‌های بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برنامه اجرای نمایش‌های جشنواره استانی تئاتر قم اعلام شد
شناسه : 77558 | انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم از عصر روز چهارشنبه ۲۴ آبان در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی آغاز به کار می‌کند.

در این دوره از جشنواره، ۹ نمایش صحنه‌ای و ۸ نمایش خیابانی در تالار فرهنگ و هنر، تالار شهید آوینی و پلاتو ماه به روی صحنه می‌رود.

*چهارشنبه ۲۴ آبان

بر این اساس در روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه‌، نمایش «مرضیه» به کارگردانی احسان عبدی از ساعت ۱۶ در تالار شهید آوینی به روی صحنه خواهد رفت و در ادامه، نمایش خیابانی «لالایی دریا برای ماهی‌ها» به کارگردانی حدیث صابری از ساعت ۱۶:۴۵ در محوطه خیابانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اجرا می‌شود.

همچنین نمایش «ماه گرفتگی» به کارگردانی احمد اسدیان از ساعت ۱۸ در پلاتو ماه و «مجلس پنبه‌زنی» به کارگردانی سید محمد حسینی از ساعت ۲۰ در سالن اصلی تالار فرهنگ و هنر به روی صحنه می‌رود و نمایش خیابانی «بازسازی» به کارگردانی سجاد بختیاری‌زاده از ساعت ۱۹ در راهروی تالار مرکزی شهر اجرا خواهد شد.

*پنجشنبه ۲۵ آبان

نمایش «آقای مجنون خانم لیلی» به کارگردانی مهدی کاشی از ساعت ۱۶ مهمان تالار شهید آوینی خواهد شد و نمایش خیابانی «بانو خیری» نیز از ساعت ۱۶:۴۵ در محوطه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اجرا خواهد داشت.

ادامه اجراهای روز پنجشنبه با نمایش صحنه‌ای «سمفونی نحس» به کارگردانی علی احمدی از ساعت ۱۸ در پلاتوی ماه دنبال خواهد شد و سپس نمایش خیابانی «آرش کمانگیر» به کارگردانی سیده لیلا موسوی از ساعت ۱۹ در محوطه تالار فرهنگ و هنر اجرا می‌شود.

همچنین «ترنا» به کارگردانی محمد امینی از ساعت ۲۰ در سالن اصلی تالار فرهنگ و هنر به روی صحنه خواهد رفت و نمایش خیابانی «۱۹۶.۸۳۷» به کارگردانی کیان آذرپناه در تالار مرکزی شهر اجرا خواهد شد.

*جمعه ۲۶ آبان

بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در روز جمعه با اجرای نمایش صحنه‌ای «شکارچی» به کارگردانی فردین اسلامی از ساعت ۱۶ در تالار شهید آوینی آغاز می‌شود و در ادامه نمایش خیابانی «نا» به کارگردانی فاطمه کریمی در محوطه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اجرا خواهد داشت.

«روایت راستی» به کارگردانی مریم حیدری دیگر تئاتری است که از ساعت ۱۸ در پلاتوی ماه به روی صحنه می‌رود و نمایش خیابانی «طوقی مسافر» به کارگردانی سید مصطفی مقیمی نیز از ساعت ۱۹ در محوطه تالار فرهنگ و هنر اجرا می‌شود.

همچنین تئاتر «استخوان‌های هملت در دهان سگ خانگی مرده» به کارگردانی امیر شکارچی از ساعت ۲۰ در سالن اصلی تالار فرهنگ و هنر به روی صحنه خواهد رفت و نمایش خیابانی «کوآرتت» به کارگردانی مهدی منصوری نیز در محوطه تالار مرکزی شهر اجرا خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود آیین اختتامیه بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم همراه با معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر روز ‌شنبه ۲۷ آبان‌ماه در تالار فرهنگ و هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.