انتقاد از مصرف بالای دخانیات در بوستان‌های قم

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم به مصرف بالای دخانیات در بوستان‌های شهر اشاره کرد و گفت: امروز مصرف قلیان در قم آمار بالایی دارد و در هیچ بوستانی نیست که با این صحنه روبه‌رو نشویم در حالی که این حجم از مصرف دخانیات به‌خصوص قلیان در سایر شهرها دیده نمی‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتقاد از مصرف بالای دخانیات در بوستان‌های قم
شناسه : 77341 | انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید اخوان در یکصد و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم، اظهار داشت: امروز موتورسیکلت‌ها یکی از چالش‌های ترافیکی شهر قم است که نیاز است برای آن راهکاری اندیشیده شود.

وی، تصادفات موتورسیکلت در شهر قم را نگران‌کننده دانست و افزود: کشته شدن این تعداد شهروندان که راکب موتورسیکلت هستند نیاز به بررسی داشته و آموزش می‌تواند بخشی از این مشکلات را حل کند.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم سپس به استفاده دخانیات در بوستان‌های شهر نیز اشاره کرد: امروز استفاده از قلیان در شهر قم آمار بالایی داشته و در هیچ بوستانی نیست که با این صحنه روبه‌رو نشویم.

وی با مقایسه شهر قم با سایر شهرها تأکید کرد: این حجم از استفاده از دخانیات به‌خصوص قلیان در سایر شهرها دیده نمی‌شود و نیاز به کار فرهنگی و ایجاد محدودیت‌هایی در این حوزه داریم.

اخوان در پایان یادآور شد: شرایط بوستان‌ها زیبنده شهر قم نیست و نیاز است در حوزه آسیب‌های اجتماعی به این دو مقوله آموزش و فرهنگ توجه بیشتری شود.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.