مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد قم افتتاح شد

مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد طی مراسمی با حضور استاندار قم و جمعی از مسئولان ارشد استان افتتاح شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد قم افتتاح شد
شناسه : 77158 | انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، مراسم افتتاحیه مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد با حضور سیدمحمد آقامیری استاندار قم و جمعی از مسئولان در این مجتمع برگزار شد.

ذبیح الله عبداللهی فرماندار شهرستان جعفرآباد اظهار داشت: در مجتمع ادارات شهرستان جعفرآباد هفت اداره صنعت، معدن و تجارت،‌ میراث فرهنگی ،‌گردشگری و صنایع دستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی،‌ محیط زیست، راه و شهرسازی، کمیته امداد و راهداری از امروز رسماً کار خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: ساختمان مجتمع ادارات در ۲ طبقه واقع است و برای تعمیر و تجهیز آن سه میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: مدیران استانی باید اختیار لازم را به مدیران شهرستان جعفرآباد بدهند تا مردم برای امور اداری نیاز به مراجعه به قم نداشته باشند.

فرماندار جعفرآباد افزود: طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در شهرستان هایی که کمتر از ۷۰ هزار نفر جمعیت دارند نباید ساختمان مستقلی برای ادارات احداث شود و باید ادارات در یک مجتمع خدمت رسانی کنند.

وی ادامه داد: تاکنون استقرار ۲۶ اداره را در شهرستان جعفرآباد داشتیم که اکنون با افتتاح مجتمع ادارات تعداد آن ها به ۳۳ اداره رسید.

وی ابراز داشت: سه اداره باقی‌مانده که باید در جعفرآباد مستقر شوند شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، اداره غله و بازرگانی و اداره امورمالیاتی است.

صدور مجوز تاسیس درمانگاه شبانه روزی شهرستان جعفرآباد

استاندار قم در آیین افتتاح مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد گفت: صدور مجوز تأسیس درمانگاه شبانه‌روزی شهرستان جعفرآباد انجام شده و با تلاش مدیران این شهرستان در آینده‌ای نزدیک این درمانگاه افتتاح خواهد شد.

سید محمد آقامیری اظهار کرد: اتفاقی که امروز در این شهرستان رقم خورد اولین قدم برای ادامه راه جهادی مدیران برای رفع مشکل مردم در این نقطه از استان قم است.

وی افزود: ادارات شهرستان باید تمام وظایف ادارات کل را دارا باشند و ارباب رجوع نباید برای یک امضا از اینجا به مرکز استان مراجعه کند.

استاندار قم تصریح کرد: کارکنان ادارات شهرستان هم باید محل زندگی خود را به شهرستان منتقل کنند و کارمندانی که از کلان شهر به شهرستان‌ها منتقل می‌شوند از مزایای بیشتری بهره‌مند خواهند شد.

آقامیری در ادامه گفت: مصوبات مربوط به این شهرستان که ۴۵ روز قبل انجام شده است توسط فرماندار شهرستان پیگیری شود و طی دو هفته آینده نتایج با حضور مجدد اینجانب در شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتایج آن باید به اطلاع مردم رسانده شود.

شهرستان جعفرآباد از دو بخش قاهان و مرکزی تشکیل شده‌ که جمعیت رسمی شهرستان ۲۷ هزار نفر و جمعیت غیر رسمی آن ۴۰ هزار نفر است.

با مصوبه هیئت دولت و پیگیری های استاندار وقت قم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تشکیل شهرستان‌های جدید کهک و جعفریه در استان قم تصویب شد.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.