پروژه بهسازی محله مسجد جامع تکمیل می‌شود

معاون سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به پروژه بهسازی محور تاریخی مسجد جامع تا پامنار گفت: عملیات خاک‌برداری و کف‌سازی این محور انجام‌شده و پروژه تا ۵۰ روز آینده تکمیل می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پروژه بهسازی محله مسجد جامع تکمیل می‌شود
شناسه : 77138 | انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹   پرینت
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اسماعیل فتحی در خصوص پروژه بهسازی محور تاریخی فرهنگی مسجد جامع تا پامنار، اظهار کرد: پروژه این محور با طول ۴۳۰متر و کف‌سازی به مساحت ۴ هزار متر‌‌مربع از اواخر خردادماه آغازشده است.
وی افزود: با توجه به محل پروژه عملیات تخریب در کمترین زمان ممکن انجام شد و با توجه به نامناسب بودن زیرساخت‌های شرکت آب و فاضلاب ،عملیات تعویض لوله‌های آب شهری و آب شیرین به‌طور موازی انجام گرفت.
معاون سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س) تصریح کرد: ما در انجام هر پروژه با سازمان‌های آب ، برق و گاز مکاتبه می‌کنیم و از این سازمان‌ها استعلام می‌گیرم اما گاهی برخی از اتفاقات در این زمینه قابل پیش‌بینی نیست.
وی ادامه داد: لوله‌های آب شهری در این منطقه به دلیل تاریخی بودن این محور از نوع آزبست بود و به همین خاطر ‌عملیات به‌روزرسانی و تعویض انجام شد.
فتحی در خصوص زمان پایان این پروژه گفت: زمان انجام این پروژه ۶ ماه بود که به خاطر دلایلی همچون تعویض لوله‌های آب شهری ، پر شدن چاه‌های قدیمی و ایجاد چاه‌های جدید در راستای دفع آب‌های سطحی، افزایش پیدا کرد و ما پرتلاشیم در تا ۵۰ روز آینده این پروژه را تکمیل و به پایان برسانیم.
نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.