بازگشایی پلاتو «سوره» حوزه هنری قم

پلاتو «سوره» حوزه هنری قم با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی، پیشکسوتان و هنرجویان تئاتر بازگشایی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازگشایی پلاتو «سوره» حوزه هنری قم
شناسه : 76929 | انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، با اجراخوانی چهار قطعه نمایشی با موضوع حضرت معصومه(س) و با حضور مسئولان فرهنگی هنری استان، پیشکسوتان و هنرجویان تئاتر پلاتو سوره حوزه هنری قم بازگشایی شد.

سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری استان قم ابراز امیدواری کرد که آماده‌سازی این پلاتو، فضای جدیدی را برای اجرای نمایش‌ها فراهم کرده و تا حدی کسری‌ها را جبران کند.

وی درباره جایگاه هنر نمایش در استان گفت: جایگاه هنر نمایش استان بالاتر از امکاناتی‌ است که در اختیار آن قرار دارد. اهالی تئاتر باید بی‌دغدغه‌ امکانات و حمایت بتوانند به تولید اثر فاخر بپردازند.

حسینی همچنین ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله که تئاتر آیینی قم احیا شود، چرا که در دوران پر شکوه تئاتر آیینی استان، شاهد توان بالای هنرمندان‌مان در این عرصه بوده‌ایم.

همچنین احمد سلیمانی مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم از آماده‌سازی سالن پلاتو سوره قدردانی کرد و در خصوص چهار اثر نمایشی که اجراخوانی شد، گفت: این نمایشنامه‌ها با ایده سید حسین فدایی حسین و همراهی محمدرضا آزاد در کارگاه نمایشنامه‌نویسی، تولید و از میان ۶ اثر نوشته شده، بخاطر محدودیت زمانی ۴ اثر انتخاب شد تا برای اجراخوانی تولید و آماده شود.

وی همچنین به عدم وجود نمایشنامه مناسب و با کیفیت با موضوع حضرت معصومه(س) اشاره کرد و نوید نگارش نمایشنامه‌ای با این مضمون و آمادگی برای فراخوان تولید متونی با این موضوعات را داد.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
اتمام عملیات زیرسازی و بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.