خط سوم متروی مشهد نباید لنگ واگن بماند

شهردار مشهد با بیان اینکه فاز نخست خط سوم متروی مشهد در حال ریل‌گذاری است و تست گرم این خط در ایام دهه فجر انجام خواهد شد، گفت: اگر این خط به موقع به بهره‌برداری نرسد، آبروی شهر در خطر خواهد بود، با این حال تلاش می‌کنیم هم مشکل قم حل شود و هم مشکلی در روند بهره‌برداری از خط سوم متروی مشهد بوجود نیاید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خط سوم متروی مشهد نباید لنگ واگن بماند
شناسه : 76900 | انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدرضا قلندر در نشست هماهنگی پروژه متروی قم که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه در شهر مشهد ۴ خط قطار شهری در دستورکار قرار دارد، اظهار کرد: فاز نخست خط سوم متروی مشهد درحال ریل‌گذاری است.

وی با بیان اینکه تست گرم این خط در ایام دهه فجر انجام خواهد شد، مطرح کرد: برای خط سوم متروی مشهد تعداد ۱۶۵ واگن نیاز داریم و اگر واگن‌هایی که درحال تولید است به موقع به قم نرسد، قطعاً با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه در شهر مشهد مطالبه جدی بهره‌برداری از خط سوم مترو وجود دارد، عنوان کرد: بیشترین بخش بودجه شهرداری مشهد به خط سوم مترو اختصاص پیدا کرده و اگر این خط به موقع به بهره‌برداری نرسد، آبروی شهر در خطر خواهد بود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی این خط جزو دستورات و پیگیری‌های رئیس جمهور نیز بوده است، خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که هم مشکل قم حل شود و هم مشکلی در روند بهره‌برداری از خط سوم متروی مشهد بوجود نیاید.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.