ایجاد موانع فیزیکی برای افزایش ایمن‌سازی در اطراف مدارس

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: با همکاری پلیس را‎هور، برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته تا از پارک مقابل مدارس جلوگیری و موانع فیزیکی در پیاده‌روهای سطح شهر ایجاد شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ایجاد موانع فیزیکی برای افزایش ایمن‌سازی در اطراف مدارس
شناسه : 76716 | انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا خلیلی در گفت‌وگویی با اشاره به پارک‌های حاشیه‌ای مقابل مدارس، اظهار کرد: طبق برنامه‌های سازمان حمل‌ونقل و ترافیک با همکاری پلیس را‎هور از پارک وسایل ‎نقلیه مقابل مدارس جلوگیری می‌شود تا صبح و بعدازظهر، هیچ پارکی انجام نشود و سرویس‌های مدارس بهترین خدمات را به دانش‌آموزان ارائه دهند.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در‎ راستای جلوگیری از تردد موتورسیکلت‌ها در لاین عابر پیاده، افزود: سازمان حمل‌ونقل و ترافیک برای جلوگیری از تردد موتورسیکلت‌ها در لاین عابر پیاده در مرحله نخست آموزش و فرهنگ‌سازی می‌کنند و در مرحله دوم نسبت به نصب موانع فیزیکی در سطح پیاده‌روها، مقابل در مدارس، مساجد و اما‎کنی که استفاده عمومی دارند، اقدام می‌کنند.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: آموزش در مدارس از اقدامات جدی سازمان حمل‌ونقل ترافیک در سال جاری است و همکاران با حضور در مدارس، رفتارهای ترافیکی، نحوه استفاده از سرویس مدرسه‎ و عبور از عرض خیابان آموزش داده می‌شود تا در این راستا گام‌های مؤثری برداشته شود.

خلیلی خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس را‎هور، برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته است تا از پارک مقابل مدارس جلوگیری و موانع فیزیکی در پیاده‌روهای سطح شهر ایجاد شود.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.