آمادگی کامل تاکسیرانی جهت تأمین سرویس مدارس

رئیس شورای شهر قم با اشاره به پیش‌بینی لازم جهت تأمین سرویس مدارس استان توسط تاکسیرانی، گفت: بستر مناسب برای سرویس مدارس با رعایت تعرفه مصوب و رانندگان واجد شرایط در قم وجود دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی کامل تاکسیرانی جهت تأمین سرویس مدارس
شناسه : 75089 | انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری در جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم، با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید از سربازان ویژه امام زمان (عج) که با اشراف کامل به مسائل روز توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: این افراد با گذشتن از جان خود امنیت مردم و کشور را تأمین کرده و جلوی ضرر مردم و کشور را می‌گیرند و امیدواریم خداوند متعال در این راه به آن‌ها کمک و یاری رساند و باقدرت در این مسیر گام بردارند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به آمادگی کامل سازمان تاکسیرانی جهت تأمین سرویس مدارس با رعایت تعرفه مصوب، گفت: باید از جلسات فشرده کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورا برای تعرفه گذاری مناسب سرویس‌های مدارس تشکر کنیم، امسال شرکت‌های حمل‌ونقلی از تعرفه‌های مشخص‌شده راضی بوده و شرایط خانواده‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

وی از عدم استقبال بعضی از نواحی از سرویس مدارس خبر داد و مطرح کرد: با پیگیری‌هایی که انجام‌شده آموزش‌وپرورش نسبت به عدم پیگیری بعضی از نواحی آگاه شده است زیرا حفظ امنیت جانی و اجتماعی دانش آموزان برای ما مهم بوده و باید تمام مدارس با شرکت‌های زیر نظر سازمان تاکسیرانی این خدمت را به خانواده‌ها ارائه نمایند.

وی افزود: استفاده از سرویس‌های آزاد مشکلات متعددی در سنوات گذشته برای خانواده‌ها ایجاد نموده و عطف به این مهم با تدبیری که در کمیسیون عمران و نقل انجام گرفت و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، بستر مناسبی برای فعالیت همه رانندگان شاغل در این حوزه ایجاد شده و انتظار آن است، خانواده‌ها نیز با پیگیری از مدارس محل تحصیل دانش آموزان از بستر امن و احراز صلاحیت شده موجود استفاده کنند.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.