انتصابات جدید در شهرداری قم

شهردار قم در احکامی، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی و مدیران مناطق یک، هشت و سازمان میادین میوه و تره‌بار را منصوب کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتصابات جدید در شهرداری قم
شناسه : 75036 | انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در حکمی مجید محمدرضاخانی مدیر منطقه یک شهرداری قم را به عنوان به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم منصوب کرد.

این انتصاب در حالی صورت گرفت که دو سال قبل با خداحافظی محسن رنجبر از معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی به مدت شش ماه سرپرست این معاونت بود و حالا هجده ماه بعد از دوران معاونت سید ابوالفضل اسماعیلی، بار دیگر به صندلی این معاونت رسیده است.

سقائیان‌نژاد همچنین محمدحسین علی‌اکبری را به‌عنوان مدیر منطقه یک، علیرضا مظفری را به عنوان مدیر منطقه هشت و محسن صادقی امینی را به‌عنوان سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم منصوب کرد.

در احکام مدیران مناطق، شهردار قم بر تأمین نیازمندی‌های شهروندان و کنترل و پیگیری امورات اجرایی برای رفع مشکلات منطقه تأکید کرده است.

همچنین در حکم سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار نیز بر اهتمام در ساماندهی مشاغل شهری، بهبود محیط کسب‌وکار، افزایش دسترسی به بازارهای شهری، مشارکت اثربخش در ارتقا اقتصاد شهری مبتنی بر مشارکت شهروندان تأکید شده است.

نوشته های مشابه
اهمیت تشخیص اولیه در سرطان پستان
برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در قم
برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر بچه‌های مسجد قم معرفی شدند
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.