ارائه خدمات شهری به ۳۵ مدرسه در منطقه شش قم

مدیر منطقه شش شهرداری قم از خدمات‌رسانی به بیش‌ از ۳۵ مدرسه در راستای استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: هرس بیش از ۱۲۰ اصله درخت و کاشت حدود ۴۵۰ گلدان گل‌های فصلی و دائمی در حیاط مدارس انجام‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارائه خدمات شهری به ۳۵ مدرسه در منطقه شش قم
شناسه : 74918 | انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به اقدامات منطقه برای ایام بازگشایی مدارس اظهار داشت: منطقه شش در این مدت تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مدارس و بهبود سیما و منظر فضای شهری اطراف مدارس به کار گرفته است تا دانش‌آموزان سال تحصیلی با نشاطی را آغاز کنند.  

وی خاطرنشان کرد: بیش‌از ۴۰ هزار مترمربع از محوطه و دیوارهای مدارس و بیش از ۲۴۰ چشمه سرویس بهداشتی توسط عوامل خدمات شهری منطقه شش، شست‌وشو و برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده شده است.  

مدیر منطقه شش شهرداری قم از هرس بیش از ۱۲۰ اصله درخت در محوطه مدارس و کاشت حدود ۴۵۰ گلدان گل‌های فصلی و دائمی در حیاط مدارس خبر داد و خاطرنشان کرد: با هدف هرچه زیباتر شدن محیط مدارس و تقویت روحیه دانش‌آموزان، بیش از ۷۵۰ مترمربع نقاشی دیواری و دیوارنویسی در مدارس سطح منطقه انجام‌شده است.  

وی تصریح کرد: در نظر گرفتن تمهیدات ایمنی برای تردد ایمن دانش‌آموزان نیز جزو برنامه‌های این منطقه است و با هدف تسهیل در عبور و مرور دانش‌آموزان، ۱۵ تن آسفالت برای لکه‌گیری، اصلاح مسیر تردد و محوطه اطراف مدارس مورد استفاده قرار گرفته و رنگ‌آمیزی و آشکارسازی خطوط عابر پیاده مقابل مدارس صورت گرفته است.  

ترکمن ادامه داد: امید است با اقدامات بی‌شماری که شهرداری قم در راستای استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس انجام داده است، بتوانیم محیطی آرام، امن و دل‌نشین را برای فراگیری علم و دانش فراهم کنیم.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.