بررسی پیشنهادهای شهروندان قمی در ۶ کارگروه تخصصی

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: پیشنهادهای مطرح شده از سوی کارکنان، شهروندان و نخبگان شهر در شش کارگروه تخصصی رسیدگی می‌شود و از ابتدای سال جاری ۲۳۰ پیشنهاد ارائه و ۳۰ مورد نیز مصوب شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بررسی پیشنهادهای شهروندان قمی در ۶ کارگروه تخصصی
شناسه : 74653 | انتشار : ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی‌اصغر آمده در سلسله نشست‌های رسانه‌ای روایت تحول شهرداری قم، با بیان اینکه شهرداری قم در ساختار سازمانی پیشتاز است، اظهار داشت: قم یکی از شهرهایی است که در آن کمیته مشترکی با سازمان امور استخدامی وجود دارد، به علاوه شهرداری قم در کمیته طبقه‌بندی جدید مشاغل که قرار است شکل بگیرد، نیز عضو است.  

وی خاطرنشان کرد: شهرداری قم در سامانه ملی مدیریت ساختار دستگاه‌های اجرایی کشور نیز به عنوان نخستین شهر پایلوت انتخاب شده است و در این زمینه با سازمان شهرداری‌ها در حال تعامل هستیم.  

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی با هدف تأمین منابع انسانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در حوزه منابع انسانی از ابتدای سال، ۳۵۰ مورد جابه‌جایی وجود داشته که دارای فرایندهایی است؛ بعضی از این فرایندها در چارچوب است و با آن موافقت می‌شود و بعضی دیگر مورد موافقت قرار نمی‌گیرد.  

وی اضافه کرد: در حوزه نظام پیشنهادها در شش کارگروه تخصصی به پیشنهادها رسیدگی می‌شود که از ابتدای سال جاری ۲۳۰ پیشنهاد ارائه و بررسی شده و ۳۰ مورد نیز مصوب شده است.  

آمده ادامه داد: این پیشنهادها از سوی افراد مختلف از جمله کارکنان، شهروندان و نخبگان شهر ارائه و پس از تصویب در کارگروه تخصصی به حوزه‌های مرتبط برای اجرایی شدن ابلاغ می‌شود.  

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم تصریح کرد: اجرایی کردن پیشنهادهای مصوب یک امتیاز مثبت برای هر حوزه تخصصی شهرداری قم محسوب می‌شود و در ارزیابی‌ها مدنظر قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.