«ون» و «میدل باس» به خطوط حمل‌ونقل عمومی قم اضافه می‌شود

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی قم گفت: قرارداد خرید ون جهت مسیرهای خاص نهایی شده و قرارداد خرید میدل باس نیز در حال نهایی‌شدن است که به‌محض تکمیل خرید، به ناوگان اضافه خواهند شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«ون» و «میدل باس» به خطوط حمل‌ونقل عمومی قم اضافه می‌شود
شناسه : 74644 | انتشار : ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین اقدامات در سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم اظهار داشت: این سازمان در سال گذشته اقدام به عقد قرارداد خرید تعداد ۹۹ دستگاه اتوبوس درون‌شهری کرد که از این تعداد تا پایان سال گذشته تعداد ۵۰ دستگاه به ناوگان اضافه شد و در حال پیگیری جهت تحویل گرفتن بقیه ناوگان ۴۹ دستگاه هستیم. 

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم اضافه کرد: خرید ون‌ها نیز جهت مسیرهای خاص نهایی گردیده و به‌مرور در حال تحویل است که با اضافه شدن این ناوگان خطوط جدید طراحی شده اضافه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین قرارداد خرید میدل باس در حال نهایی‌شدن است که به‌محض خرید این ناوگان، این خودروها در معابر کم‌عرض که امکان تردد اتوبوس وجود نداشته و تقاضای سفر زیاد است، به‌کارگیری خواهد شد.

نیک تصریح کرد: از ابتدای امسال به طور متوسط ۲۰۳ دستگاه اتوبوس در شهر به‌صورت فعال در حال ارائه خدمت به شهروندان گرامی هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که تمهیدات اتوبوس‌رانی برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها چیست، گفت: در خصوص اقدامات اول مهر نیز علاوه بر اقدامات هر ساله در تلاشیم تا با کاهش سرفاصله خطوط در ساعات اولیه صبح و بخصوص در مناطق پردیسان و نیروگاه بتوانیم خدمت شایسته‌تری به همه عزیزان ارائه کنیم و همچنین در مورد اقدامات فرهنگی در ناوگان نیز در حال طراحی‌هایی در ناوگانیم که به نحوی شایسته و متناسب نسبت به این امر نیز از اول مهر اقدام شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم در خصوص خدمات اتوبوس‌رانی در ایام اربعین افزود: سازمان اتوبوس‌رانی از تاریخ ۳۱ مردادماه تعداد ۵۱ دستگاه اتوبوس به مرز مهران جهت ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی اعزام کرد تا طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده نسبت به انتقال زائران از مرز به مهران و بالعکس اقدام کنند.

نیک عنوان کرد: همچنین با نزدیک‌شدن به‌روز اربعین و موج بازگشت و اعلام مراجع تصمیم‌گیری ۱۰ دستگاه از ناوگان این سازمان به همراه تعدادی از خودروهای ون جهت خدمت در مسیر بازگشت زائران و تسهیل این امر اقدام شد و نیز باتوجه‌به پیاده‌روی جاماندگان اربعین در بلوار پیامبر اعظم ۸۰ دستگاه از ناوگان به شکل ویژه در این مسیر ارائه خدمت نمودند.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.