اجرای ۲ هزار مترمربع خط‌کشی عابر پیاده مقابل مدارس شهر قم

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: بیش از دو هزار مترمربع خط‌کشی عابر پیاده مقابل مدارس در سطح مناطق شهری اجرا می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای ۲ هزار مترمربع خط‌کشی عابر پیاده مقابل مدارس شهر قم
شناسه : 74564 | انتشار : ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا خلیلی با اشاره به خط‌کشی عرضی معابر در مقابل مدارس با هدف افزایش ایمنی تردد دانش‌آموزان و عابران پیاده هم‌زمان با اجرای سایر طرح‌های ترافیکی به مناسبت بازگشایی مدارس اظهار داشت: در این طرح بیش از دو هزار مترمربع خط‌کشی عرضی انجام خواهد شد.  

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اخذ اولویت‌های مناطق، در هر منطقه شهری بیش از ۱۰ نقطه ایمن‌سازی می‌شود.  

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم اضافه کرد: هرسال نیمه دوم شهریورماه، طرح‌های ایمن‌سازی معابر برای تردد دانش‌آموزان در دستور کار قرار می‌گیرد که امسال نیز اجرای بیش از دو هزار مترمربع خط‌کشی عابر پیاده، نصب علائم ترافیکی افقی و عمودی در نزدیکی مدارس برنامه‌ریزی‌شده و در حال انجام است.  

وی اولویت اجرای خط‌کشی مقابل مدارس را اعلام نیاز مناطق هشت‌گانه دانست و ابراز کرد: اعلام نیاز مناطق و اولویت‌دهی به مدارسی که در معابر اصلی و پرتردد هستند، در دستور کار خواهد بود.  

خلیلی گفت: در سال جاری برنامه‌های آموزشی خوبی با هدف اجرا در مدارس برنامه‌ریزی‌شده است که با مشارکت پلیس راهور، آموزش‌وپرورش و سایر سازمان‌ها و نهادهای متولی آموزش و اصلاح رفتار شهروندی اجرایی و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.