تلاش برای رفع مشکلات بازگشایی خیابان شهید فهیمی

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم با اشاره به بازگشایی خیابان ۱۷ متری شهید فهیمی، گفت: جدول‌گذاری این خیابان به اتمام رسیده و بعد از آسفالت نیز پیاده‌روسازی نهایی می‌شود و بخشی از این خیابان در کنار ایستگاه آتش‌نشانی برای احداث پارکینگ پیش‌بینی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش برای رفع مشکلات بازگشایی خیابان شهید فهیمی
شناسه : 74552 | انتشار : ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن در گفتگویی با اشاره به وضعیت پروژه‌های منطقه شش شهر قم، اظهار داشت: در تلاشیم در ۶ ماهه نخست سال جاری پروژه‌های عمرانی را به اتمام برسانیم و موارد تملکات و پروژه‌های زمان‌بر نیز در فصل سرما عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۸۹ پروژه عمرانی در منطقه ۶ تعریف‌شده است، ابراز کرد: ۸۰ پروژه شروع‌شده و برخی از پرو‌ژه‌ها نیز ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم با اشاره به برخی از این پروژه‌ها اذعان کرد: در سال جاری خیابان امامزاده ابراهیم(ع) از ۲۰ متری مطهری تا چهارراه معصومیه جدول‌گذاری و اصلاح می‌شود و در سوم خرداد از خیابان امامزاده ابراهیم(ع) تا کارگر در حال اجرایی است.

وی با تأکید بر اینکه در این پروژه کارها به‌شدت پیگیری شده و پیمانکار با قوت مشغول کار است، افزود: در میدان آیت‌الله کاشانی نیز پیاده‌روسازی برخی از قسمت‌هایی که مانده بود، اجرایی می‌شود.

به گفته وی، در سال جاری، خیابان ۱۷ متری شهید فهیمی بازگشایی شد که در این بخش جدول‌گذاری به اتمام رسیده و بعد از آسفالت نیز پیاده‌روسازی نهایی می‌شود.

ترکمن با اشاره به اینکه در بازگشایی خیابان ۱۷ متری شهید فهیمی در قسمت توحید، پروژه تمام‌شده و فقط یک مسجد باقی‌مانده که مشکلات اداری دارد، گفت: توافق انجام شد و چون زمان‌بر شده مجدد مجوز گرفتیم، اما چون تجدید قیمت شده به دنبال ردیف بودجه هستیم.

وی از پیش‌بینی قسمتی در خیابان ۱۷ متری فهیمی جنب ایستگاه آتش‌نشانی برای احداث پارکینگ خبر داد.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.