اجرای موفق طرح مقابله با موش‌ها در قم

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از اجرای موفق طرح امحای موش و جوندگان مزاحم در سطح مناطق هشت‌گانه شهری قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای موفق طرح مقابله با موش‌ها در قم
شناسه : 74547 | انتشار : ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی در گفت‌وگویی اظهار داشت: مقابله با موش و جوندگان موذی از جمله مطالبات و تماس‌های مکرر شهروندان طی ماه‌های اخیر بوده است.

وی اظهار داشت: با اقدامات انجام‌شده در خصوص بهسازی باغچه‌ها، لانه‌کوبی و طعمه‌گذاری، تعداد قابل‌توجهی از لاشه موش از سطح شهر جمع‌آوری و غلبه جوندگان در برخی از نقاط شهری کنترل شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: برای کنترل و مدیریت تعداد جوندگان در سطح شهر قم این طرح به‌صورت مستمر در سطح مناطق هشت‌گانه و ۲۶ ناحیه شهری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طرح مقابله با جوندگان و حیوانات موذی از ۱۵ مردادماه در سطح مناطق هشت‌گانه شهرداری قم آغاز شده‌است، یادآور شد: طرح امحای موش و جوندگان در سطح شهر قم باتوجه‌به حساسیت موضوع با همراهی و مشارکت محیط‌زیست و مرکز بهداشت شهرستان قم طی حدود یک ماه انجام شد.

میرهادی در پایان گفت: طرح امحای موش‌های سطح شهر، به‌خاطر زادوولد بالای این جوندگان و نگرانی‌هایی که در خصوص بهداشت و انتقال بیماری‌های مشترک در کنار ترس و واهمه‌ای که برای بسیاری از مردم توسط آنها ایجاد می‌شود در دستور کار شهرداری قم قرار دارد.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.