بهسازی ۵۰ مدرسه در منطقه یک قم

مدیر منطقه یک شهرداری قم از آمادگی مدیریت شهری برای استقبال از دانش‌آموزان و دانشجویان در اول مهر خبر داد و گفت: بیش از ۱۴۰۰ تن آسفالت در محوطه ۱۳ مدرسه توسط شهرداری منطقه توزیع شد و خط‌کشی معابر، آسفالت مسيرهای منتهی به مدرسه‌ها و محوطه مدارس، توسعه فضاهای سبز در اطراف ۵۰ مدرسه و مرکز آموزشی انجام گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهسازی ۵۰ مدرسه در منطقه یک قم
شناسه : 74541 | انتشار : ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی ضمن اعلام آمادگی شهرداری برای استقبال از دانش آموزان و دانشجویان همزمان با آغاز بازگشایی مدارس اظهار داشت: برنامه‌ریزی منسجم و هدفمندی در قالب مدیریت یکپارچه شهری در روزهای آغازین سال تحصیلی اهمیت دارد.

به گفته وی، در اجرای این طرح، خط‌کشی معابر، آسفالت مسیرهای منتهی به مدرسه‌ها و محوطه مدارس، توسعه فضاهای سبز در اطراف ۵۰ مدرسه و مرکز آموزشی انجام شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم ادامه داد: بیش از ۱۴۰۰ تن آسفالت در محوطه ۱۳ مدرسه بر اساس تفاهم‌نامه با سازمان نوسازی مدارس استان توسط منطقه توزیع آسفالت صورت گرفت.

وی همچنین بر بهبود وضعیت عبور و مرور تأکید کرد و گفت: در زمینه نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و خط‌کشی عابر پیاده در معابر به مناطق، در مسیرهای ارتباطی یازده مدرسه در دستور کار است.

محمدرضاخانی از دیگر اقدامات برنامه استقبال از مهر به رنگ‌آمیزی و نقاشی دیواری جداره‌های بیرونی مدارس، بهسازی فضای سبز داخل مراکز تحصیلی و معابر پیرامونی آن‌ها اشاره کرد و نسبت به بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان در پی این اقدامات، از اهمیت مشارکت شهروندان در اداره مطلوب شهر سخن به میان آورد.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.