تمدید فرصت ارسال آثار به سوگواره «سلسله طلایی»

دبیر نخستین سوگواره «سلسله طلایی» از تمدید مدت ارسال آثار تصویرگری، تایپوگرافی و داستان‌نویسی به این سوگواره با موضوع امام حسین(ع) خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه جدید شورای سیاست‌گذاری، دبیرخانه سوگواره علاوه بر دریافت آثار مربوط به گروه سنی «الف»، آثار مرتبط با گروه‌های سنی «ب» و «ج» را نیز تا تاریخ ۱۱ مهرماه مورد پذیرش قرار می‌دهد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تمدید فرصت ارسال آثار به سوگواره «سلسله طلایی»
شناسه : 73912 | انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، علی سلطانی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تمدید فرصت ارسال آثار به سوگواره سلسله طلایی با موضوع امام حسین(ع)، اظهار کرد: در فراخوان قبلی جشنواره بر لزوم تولید آثار تصویرسازی، تایپوگرافی و داستان‌نویسی ویژه گروه سنی «الف» تأکید شده بود اما از مجموع بیش از ۵۰۰ اثر ارسالی، ۷۰ درصد از آثار  متأسفانه در گروه‌های سنی «ب» و «ج» ارسال شده که مغایر با فراخوان اعلام شده است.

وی تصریح کرد: به همین منظور به دلیل اینکه حقی از نفرات شرکت‌کننده تضییع نشود، با نظر اعضای شورای سیاستگذاری سوگواره مقرر شد علاوه بر گروه سنی «الف»، هنرمندان آثار خود را در گروه‌های سنی «ب» و «ج» تا تاریخ ۱۱ مهرماه سال ۱۴۰۲ (غیر قابل تمدید) به دبیرخانه ارسال کنند.

دبیر نخستین سوگواره سلسله طلایی افزود: هنرمندان در صورت تمایل می‌توانند علاوه بر آثار ارسالی مجدداً آثار دیگر خود را به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.

سلطانی تأکید کرد: تمامی هنرمندانی که آثار خود را ارسال کرده و یا قصد ارسال اثر دارند،  فرم مالکیت معنوی موجود در سایت سوگواره را تکمیل کنند.

وی در خصوص گاه‌شمار جدید سوگواره با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به این رویداد هنری، گفت: آخرین مهلت ارسال به سوگواره تا روز سه‌شنبه ۱۱ مهرماه خواهد بود، انتخاب اولیه آثار در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مهر ماه انجام می‌شود و اسامی هنرمندان راه‌یافته به بخش نمایشگاه در روز ۲۳ مهرماه اعلام خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود این سوگواره با هدف معرفی ابعاد شخصیتی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در سه بخش تصویرسازی، داستان‌نویسی و تایپوگرافی برگزار می‌شود و داستان‌نویسان و هنرمندان می‌توانند آثار خود را در محورهای ولادت تا شهادت امام حسین(ع) و به طور ویژه موضوع پیاده‌روی اربعین به دبیرخانه سوگواره به نشانی https://selseletalayi.ir ارسال کنند.

اعضای شورای سیاستگذاری نخستین سوگواره سلسله طلایی را آقایان امیر علی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمد کاظم رضوانی معاون هنری و سینمایی اداره‌کل، حسن دلیر دستیار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی سلطانی دبیر اجرایی سوگواره و سید محمد حسین اعلایی تشکیل می‌دهند.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.