قم معین کرمانشاه در اربعین

معاون خدمات شهری شهرداری قم از آماده‌باش کامل مجموعه نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات شهرداری برای ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور، شهرداری قم به عنوان معین و پشتیبان کرمانشاه در ایام اربعین انتخاب‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم معین کرمانشاه در اربعین
شناسه : 73692 | انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اربعین حسینی طرح علمداران خدمت شهرداری قم، با اشاره به خلق حماسه تاسوعا و عاشورای حسینی در قم اظهار داشت: از ۴۰ روز قبل از آغاز ماه محرم، با محوریت معاونت خدمات شهری، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، مناطق، سازمان‌ها جلسات گسترده‌ای برای هماهنگی ماه محرم و صفر انجام شد.

وی با بیان اینکه در ایام اربعین محورهای برنامه‌ریزی، ارائه خدمات حداکثری به زائران و مسافران و رضایت زائران مورد توجه است، ابراز کرد: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور، شهرداری قم معین کرمانشاه در ایام اربعین انتخاب‌شده و در این راستا شهرداری قم پوشش و همکاری خواهد داشت.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: مواکب حضرت معصومه(ص) و مسجد مقدس جمکران نیز در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا به زائران خدمات‌رسانی می‌کند که شهرداری قم نیز مانند رویه گذشته در حوزه نیروی انسانی، تجهیزات، ماشین‌آلات  به آنان کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به پیش‌بینی حضور گسترده زائران از شهرها و کشورهای مختلف در شهر قم، اذعان کرد: در ایام اربعین، پیش‌بینی زائرانی از ۱۵ کشور ازجمله پاکستان، افغانستان، هندوستان و …در کنار زائران شهرهای کشورمان به قم می‌شود که محور و مرکز خدمات‌رسانی به آنان مسجد مقدس جمکران خواهد بود.

اصفهانیان مقدم با بیان اینکه امامزاده شاه جمال(ع)، مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و منازل شهروندان برای ایام اربعین برای اسکان در نظر گرفته شده است، یادآور شد: چک‌لیست‌هایی برای خدمات مختلف در این زمینه آماده و موردبررسی قرار می‌گیرد.

وی از برنامه‌ریزی ۱۰ کمیته ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم برای خدمات مطلوب به زائران و مسافران خبر داد و گفت: جهاد تبیین برای ماندگاری حماسه اربعین حسینی از موضوعات مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.