اعزام ۵۰ دستگاه اتوبوس از قم به مرز مهران در ایام اربعین

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس از بخش خصوصی همراه با گروه پشتیبانی و تسهیلات تعمیرگاهی سیار به مرز مهران اعزام می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعزام ۵۰ دستگاه اتوبوس از قم به مرز مهران در ایام اربعین
شناسه : 73671 | انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اربعین حسینی طرح علمداران خدمت شهرداری قم، اظهار داشت: در حوزه حمل‌ونقل جلسات داخلی متعددی از چند هفته قبل از محرم برای ایام عاشورا و تاسوعا و اربعین برگزار و در جلسه آخر تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی از ابلاغ دستورالعمل وزارت کشور مبنی بر اعزام تعدادی اتوبوس به مرز مهران خبر داد و گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس از بخش خصوصی همراه با اکیپ پشتیبانی و تسهیلات تعمیرگاهی سیار به مرز مهران اعزام و در مهران خدمات‌رسانی انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با اشاره به اینکه در این ایام مسافران زیادی در شهر قم حضور خواهند یافت، ابراز کرد: این مسافرین یا با اتوبوس بین‌شهری به قم آمدند و یا با اتوبوس به مناطق زیارتی قم می‌روند که نیازمند افزایش و تقویت ساعت کار ناوگان در این ایام و برنامه‌ریزی ویژه برای روز اربعین و پیاده‌روی عظیم آن روز است.

وی تصریح کرد: در همین راستا تعداد ۷۰ دستگاه اتوبوس برای روز اربعین در نظر گرفته شده است که خواهشمندیم شورای ترافیک استان مسیر ویژه‌ای را برای اتوبوس در بلوار پیامبر اعظم(ص) در نظر بگیرند تا زائرین در برگشت از مسجد مقدس جمکران در آسایش باشند و با اتوبوس جابه‌جا شوند.

نیک از رایگان بودن خط گردشی اطراف حرم خبر داد و گفت: خدمات در پیاده راه ارم با چند دستگاه خودروی برقی سازمان اتوبوس‌رانی انجام می‌شود و برای خط جمکران به حرم نیز تعداد اتوبوس‌ها تقویت می‌شود و با انجام کنترل، به‌محض نیاز، اتوبوس بیشتری اعزام خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: در روز اربعین ابتدا سعی بر این است که از درب شماره ۲ جمکران تا حرم مطهر را پوشش دهیم، اما با توجه به حجم زائر قطعاً مسیر بسته خواهد شد و محل استقرار اتوبوس‌ها در میدان آل یاسین خواهد بود.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.