تأکید بر ساماندهی فضای بصری شهر قم

در دیدار رئیس حوزه هنری قم و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بر همکاری دوجانبه برای بهبود منظر بصری شهر در حوزه محتوا و طراحی تأکید شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تأکید بر ساماندهی فضای بصری شهر قم
شناسه : 73366 | انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم،‌ در دیدار رئیس حوزه هنری استان قم و مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم بر همکاری دوجانبه برای بهبود منظر بصری شهر در حوزه محتوا و طراحی تأکید شد.

در ابتدای این دیدار، سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری استان قم بر لزوم پیشبرد طراحی نشانه‌های بصری شهر بر اساس ساختار درست و دقیق تأکید و برای همکاری با شهرداری در این خصوص اعلام آمادگی کرد.

وی همچنین به نیازهای جامعه هنری در فضاهای شهری اشاره کرد و از جمله خواسته‌های این جامعه را اختصاص فضایی برای شکل‌گیری پایگاهی برای اجتماعات هنرمندان دانست.

رئیس حوزه هنری قم همچنین بر لزوم بازنگری به منظر شهری به ویژه ورودی‌های شهر تأکید کرد.

تأکید بر ساماندهی فضای بصری شهر قم

در ادامه مهدی کلانترزاده مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم یادآور شد؛ تبلیغات و منظر شهری در قم می‌تواند زیباتر و مؤثرتر نقش‌آفرینی کند و این حوزه نیازمند توجه و بازنگری‌ در طراحی و اجراست.

وی همچنین به نیاز جامعه برای قرار گرفتن در معرض آثار هنری و برگزاری رویدادهای فرهنگی اشاره و توسعه نگارگذرها را از نیازهای فضای شهری دانست.

در پایان روح الله داوری معاون فرهنگی هنری حوزه هنری قم و محمدمهدی بهمنی مدیر روابط عمومی این حوزه نقطه نظرات خود را پیرامون مباحث مطرح شده بیان کرده و بر لزوم تشکیل کارگروه تبلیغات شهری با حضور مسئولان و کارشناسان تأکید کردند.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.