حمایت شهرداری قم از هیئت‌ها و مساجد در ایام عزاداری

عضو شورای شهر قم گفت: شهرداری قم اجرای برنامه‌های فرهنگی را در اولویت قرار داده و امروز در کنار توجه به توسعه و پیشرفت شهر به فرهنگ و تقویت هویت دینی و انقلابی مردم نیز توجه می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حمایت شهرداری قم از هیئت‌ها و مساجد در ایام عزاداری
شناسه : 72660 | انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن طلایی با اشاره به اهمیت تکریم شعائر اسلامی و ملی، اظهار داشت: امروز با توجه به توطئه‌های دشمنان، وظیفه مدیران سنگین شده و باید در سنگر فرهنگ نیز با قوت و قدرت فعالیت کنند.

وی، اقدامات مدیریت شهری در حوزه فرهنگ را یادآور شد و افزود: شهرداری قم اجرای برنامه‌های فرهنگی را در اولویت قرار داده و امروز در کنار توجه به توسعه و پیشرفت شهر به فرهنگ و تقویت هویت دینی و انقلابی مردم نیز اهمیت داده و شورا نیز از برنامه‌های شهرداری حمایت می‌کند.

عضو شورای شهر قم، مهم‌ترین کار شهرداری و شورا را حمایت از برگزاری برنامه‌های مذهبی و دینی دانست و بیان کرد: باید برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با مدیریت و مشارکت حداکثری مردم انجام شود و مدیریت شهری تنها بستر لازم برای اجرای برنامه‌ها را فراهم کند.

وی، حمایت از مساجد و هیئت‌های مذهبی را در ماه محرم و صفر یادآور شد و بیان کرد: امسال شهرداری قم با توجه به تدوین دستورالعمل حمایت از مساجد و مراکز فرهنگی با مدیریت قوی‌تری بستر لازم برای برگزاری مراسم عزاداری هیئت‌های مذهبی و مساجد را در سطح شهر فراهم کرده است.

طلایی با محکوم کردن توهین به قرآن و شعائر اسلام گفت: توهین به هر مکتب و دینی در اسلام نکوهش شده و دشمنان بدانند حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری روزهای تاسوعا و عاشورا نشان می‌دهد هیچ تبلیغات و توهینی نمی‌تواند مردم را از مسیر اسلام و امام حسین(ع) دور کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم در پایان با قدردانی از زحمات کارکنان شهرداری در تمام معاونت‌ها و سازمان‌‌ها گفت: امسال شاهد برگزاری پرشور و هماهنگ برنامه‌های عزاداری در تمام نقاط شهر بودیم و باید به مدیریت شهری و شهرداری خدا قوت گفت.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.