برپایی ۳۰ ایستگاه صلواتی در منطقه ۴ قم

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با بیان اینکه در مجموعه ستاد شهرداری منطقه چهار ۴۰۰ نفر نیرو برای خدمات‌رسانی در تاسوعا و عاشورای حسینی در حال فعالیت هستند، گفت: بیش از ۳۰ ایستگاه صلواتی مجوز فعالیت گرفته‌اند و در حال توزیع نذورات عزاداران حسینی هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برپایی ۳۰ ایستگاه صلواتی در منطقه ۴ قم
شناسه : 72656 | انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به اقداماتی که توسط شهرداری منطقه ۴ در ایام محرم انجام شده است، اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی فعالیت در حوزه سیاه پوشی کامل سطح منطقه است.

وی ادامه داد: ازجمله اقداماتی که در این راستا انجام شده است می‌توان به نصب ۶۰۰ عدد پرچم در ارتفاع تیرهای برق، ۴۰۰ عدد پرچم دو سر چوب، ۸۰۰ عدد پرچم تک چوب، ۳۵ هزار متر طول پرچم ریسه قرمز مشکی، ۵۰ عدد پرچم پارچه و … اشاره کرد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با بیان اینکه بیش از ۳۰ ایستگاه صلواتی مجوز فعالیت گرفته‌اند، مطرح کرد: همچنین تعداد ۱۵۰ عدد کارتن پلاست نیز برای این ایستگاه‌ها و ستاد شماره ۴ عماریاسر تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه شهرداری منطقه چهار تعداد ۴۰۰ نفر نیرو در ۶ شیفت ۱۲ ساعته فعالیت دارند، عنوان کرد: از دیگر اقدامات شهرداری منطقه ۴ می‌توان به تامین ۸ هزار لیتر آب شرب بهداشتی سرد، ۱۸۰ قالب یخ بهداشتی، ۳۲ هزار لیتر آب غیر شرب برای وضو، ۸۰۰ هزار متر سایه‌بان و مه‌پاش، ۲۵ مخزن فان و … اشاره کرد.

اقبالیان با بیان اینکه ماشین آلات عمرانی، بابکت و جرثقیل نیز به مدت سه روز در مسیر حرکت دسته‌جات عزاداری فعال بودند، خاطرنشان کرد: در این مسیر علاوه بر شست‌وشوی مسیر حرکت دسته‌جات عزاداری اقدامات لازم جهت برپایی نماز ظهر روز تاسوعا و عاشورا نیز صورت گرفته است.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.