تلاش مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی مطلوب به عزاداران حسینی

معاون خدمات شهری شهرداری قم، اقدامات همه جانبه شهرداری قم در زمینه‌های خدماتی، فرهنگی و زیست محیطی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را تشریح کرد و گفت: ۳ هزار نفر نیروی خدماتی شهرداری قم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خدمات‌رسانی کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی مطلوب به عزاداران حسینی
شناسه : 72627 | انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم با حضور در ستاد خدمات شهری شهرداری قم در میدان آستانه و در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به فعالیت ۳هزار نفر نیروی خدماتی شهرداری قم، اظهار کرد: همچنین در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی حدود ۲۷۰ دستگاه ماشین آلات مکانیزه خدمات شهری نیز فعال هستند.

وی ادامه داد: در این ایام شاهد توزیع بیش از ۲ تن کیسه زباله، ۲ هزار کارتن پلاست و ۵۰۰ عدد مخازن فان در راستای تنظیف سطح معابر و نظافت پیرامون مساجد، تکایا، و هیئآت مذهبی با محوریت پیرامون حرم کریمه اهل‌بیت(س) بوده‌ایم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه از نقش شهروندان در این عرصه یاد کرد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی عوامل شهرداری و مشارکت عزاداران اباعبدالله(ع) و متولیان ایستگاه‌های صلواتی و هیئات مذهبی شاهد شهری نظیف، ایمن و پاکیزه در مجاورت کریمه اهل‌بیت(ع) خواهیم بود.

وی با اشاره به لزوم افزایش ضریب ایمنی شهر در این ایام، مطرح کرد: در این راستا نیز فعالیت شبانه روزی ۲۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۴۷۰ نیروی عملیاتی و تمامی ماشین آلات عملیاتی، امدادی و موتور سیکلت‌های aft در جهت تأمین ایمنی شهروندان، مواکب، هیئآت مذهبی و مساجد را شاهد هستیم.

اصفهانیان‌مقدم با بیان اینکه امسال نماز عبادی سیاسی جمعه با نماز ظهر عاشورا تقارن پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز پیش‌بینی و تمهیدات همه جانبه شهرداری در برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز ظهر عاشورا انجام شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: در این راستا آماده‌سازی میدان بزرگ امام خمینی(ره) و آستانه و مفروش کردن بخشی از آن و تامین مخازن آب سیار و جایگاه‌های ثابت برای وضو در پیرامون حرم کریمه اهل‌بیت(ع) و توزیع سجاده و مهر میان نمازگزاران و عزاداران انجام شده است.

وی در پایان تصریح کرد: از همکاری و مشارکت شهروندان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی به ویژه متولیان هیئآت مذهبی با خادمین خدمات شهری کمال تقدیر و قدردانی را داریم.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.